//

Voorgestelde apps

Voorgestelde apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Vanaf IOS 8 kan je op basis van je locatie voorgestelde apps krijgen in je toegangsscherm. Dit betekent dat er soms een logo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 20:41
pascalliev pascalliev is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard Voorgestelde apps

Beste mensen,

Vanaf IOS 8 kan je op basis van je locatie voorgestelde apps krijgen in je toegangsscherm. Dit betekent dat er soms een logo links onder in je toegangsscherm verschijnt. Door het logo van de voorgestelde app naar boven te swipen opent deze direct. Bijvoorbeeld de ns-app op het station. Dit kun je inschakelen bij instellingen onder het kopje Handoff en voorgestelde apps.

Ik heb dit ingeschakeld maar krijg het echter niet werkend. Ik krijg geen icoon in het toegangsscherm terwijl mijn klasgenoot het wel krijgt op dezelfde locatie met dezelfde type iPhone. Ik heb ook locatie voorzieningen ingeschakeld.

Hoe krijg ik dit werkend?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-14, 20:53
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Probeer eens uit te loggen op je iCloud en opnieuw inloggen.
  #3  
Oud 07-11-14, 17:05
pascalliev pascalliev is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het geprobeerd maar het heeft niet geholpen. Na het inloggen bleef hij wel 3 keer om het iCloud wachtwoord vragen.
Reageren

Labels
voorgestelde apps



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps Dbrown Jailbreak apps en thema's 0 26-08-12 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.