//

iOS 8 op iphone 4?

iOS 8 op iphone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iPhone 6 verkocht wegens iPhone van de zaak. Deze krijg ik pas volgende maand en ik kan ter overbrugging een iPhone 4 8GB ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 22:52
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard iOS 8 op iphone 4?

Vandaag mijn iPhone 6 verkocht wegens iPhone van de zaak. Deze krijg ik pas volgende maand en ik kan ter overbrugging een iPhone 4 8GB lenen van familie!

Hoe kan ik deze gebruiken? Instellen als nieuwe iPhone? Back-up van mijn iPhone 6 gaat hem niet worden denk ik? Daarbij, gaat de iPhone 4 niet zeuren om een iOS update constant?

Kortom? Kan ik een iPhone 4 nog gebruiken hedendaags ter overbrugging? Hoeven geen zware dingen op. Gmail, WhatsApp en Facebook, ok ook Flitsmeister en ik ben happy..

Ik hoor graag hoe dit te realiseren, zou bijzonder blij zijn als dit kan!!

Thanx in advance...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-14, 23:42
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

alles wat je noemt gaat goed behalve ios 8 die pikt hij niet meer , maar ios 7.1.2 gaat prima
Instellen als nieuwe iphone via itunes en het is gepiept
  #3  
Oud 06-11-14, 06:51
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Uhmmmm..Ok..Dus ik hang hem aan mijn Mac, kies voor instellen als nieuwe iPhone en dan? Hoe bepaal je het iOs? Doet de iPhone dit vanzelf dan? Ben altijd gewend en verwend geweest met de nieuwste namelijk. (te erg voor woorden)
  #4  
Oud 06-11-14, 11:41
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Dit zoekt itunes voor je uit die kijkt welke iphone je aansluit en is dan zo slim om de laatste versie ios te installeren geschikt voor jou type iphone
  #5  
Oud 06-11-14, 12:28
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Thanx voor de hulp! Top! Ik ben een blij man. Heb mijn iPhone 6 iets te vroeg verkocht, gezien ik volgende maand pas mijn andere krijg, maar kan zo mooi ter overbrugging deze iPhone 4 gebruiken en hoef dus niets te missen!!

Edit..Kan ik wel via iCloud mijn contacten toevoegen weer? Ivm whatsapp en telnr's? Of welke handeling moet ik daar eerst voor doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig jeffreydevos Jailbreak 3 13-05-13 16:09
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 bartgez106 iPhone algemeen 1 21-03-13 07:39
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk mdropie Jailbreak 3 29-09-12 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.