//

help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo

help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja.. als je wifi hebt, zou ik daar gebruik van maken. Dit lijkt me doorgaans sneller als GPRS/3G. Als je buiten loopt buiten bereik van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-08, 11:49
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Tja.. als je Wi-Fi hebt, zou ik daar gebruik van maken. Dit lijkt me doorgaans sneller als GPRS/3G. Als je buiten loopt buiten bereik van Wi-Fi, dan moet je wel via GPRS/3G kunnen internetten. Hij zou dus automatisch naar 3G/GPRS moeten omschakelen, wanneer je geen verbinding hebt met een Wi-Fi-punt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-08, 12:24
Marlon Marlon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
ook was ik vandaag in rotterdam waar ik op het tmobile netwerk kon (hotspots)

hier had ik echter inlognaam plus wachtwoord voor nodig, waar is dit te regelen want als het goed is zat dat bij het contract?
Zie dit bericht: iphone-3g-en-t-mobile-hotspots-hoe-werkt-dat-eigenlijk

Succes.
  #23  
Oud 14-07-08, 14:03
i(Phone)'s schermafbeelding
i(Phone) i(Phone) is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar i(Phone)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Tja.. als je Wi-Fi hebt, zou ik daar gebruik van maken. Dit lijkt me doorgaans sneller als GPRS/3G. Als je buiten loopt buiten bereik van Wi-Fi, dan moet je wel via GPRS/3G kunnen internetten. Hij zou dus automatisch naar 3G/GPRS moeten omschakelen, wanneer je geen verbinding hebt met een Wi-Fi-punt.
Okee, ik stond vandaag in de Albert Heijn, en ik zag het 3G logo. Ik ging gelijk naar safari en opende een website. Kreeg eerst een bericht van t-mobile met de vraag in welke beeldkwaliteit ik de website wou bekijken. Ik koos middelmatig en ik kreeg de website te zien. Heb ik hier nu voor betaald?
  #24  
Oud 14-07-08, 14:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nee dus.. het 3G en GPRS verbruik zit opgenomen in je iphone abonnement. Als ik jou was, zou ik dus even de contractvoorwaarden doornemen. Het lijtk erop alsof je niet precies weet wat wel en niet geld kost. Zo kan je op een gegeven moment voor flinke verrassingen komen te staan.

Je hebt geluk, dat eigenlijk alles binnen het abonnement hoort, als je dit maar in Nederland doet.

Gezien het feit dat 3G zo snel is, zou ik op je iphone weer gaan naar speed.tmobile.nl en daar gewoon voor 'geen optimalisatie' kiezen. Door de snelheid, gaat het dan snel genoeg en heb je geen kwaliteitsverlies van plaatjes enzo.

Verder raad ik je aan een beetje in te lezen op het forum (wiki bijvoorbeeld). Het lijkt er op dat je dat nog niet zoveel hebt gedaan
  #25  
Oud 14-07-08, 15:26
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik heb dus gebeld, en mijn abo is nog niet actief, kosten per mb 2 euro 35 cent , en dat terwijl ik een abo ben vanaf 11 juni half 11

maaar.. zij ze, "daar kunnen we nog afspraken over maken daar het mij niet van te voren is verteld", ik heb aangedrongen dat ik ervan was overtuigd dat dat bij het abbonnement zat, en dat het hun schuld is dat het al meer dan 3 dagen duurt,

het komt er ook op neer zolang ik niet actief ben gemaakt dat ik maar 60 minuten kan bellen, gebeld worden kan wel onbeperkt

ik heb ook nog maar een paar mb'tjes op 3g gedaan de rest op Wi-Fi

is trouwens de mb meter in de telefoon voor het totaal
of mb's sinds laatst opgeladen>?

nou lieve Wil gaat me bellen zodra ik actief ben (in ieder geval mijn abbonnement )
  #26  
Oud 14-07-08, 15:48
Marlon Marlon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
ik heb dus gebeld, en mijn abo is nog niet actief, kosten per mb 2 euro 35 cent , en dat terwijl ik een abo ben vanaf 11 juni half 11
(...)
is trouwens de mb meter in de telefoon voor het totaal
of mb's sinds laatst opgeladen>?

nou lieve Wil gaat me bellen zodra ik actief ben (in ieder geval mijn abbonnement )
Ik vind dat je helemaal geen kosten hoeft te betalen als ze niet duidelijk hebben gecommuniceerd dat het omzetten tijd kost. Hebben ze bij mij ook niet gedaan, maar gelukkig had ik in mijn vorige abbo al onbeperkt internet. Maar ik had het niet gepikt als ze mij zouden laten betalen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op arts.timothy iTunes 4 05-01-11 00:26
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 18:25
regelmatig uitval en apple logo FT Veenema iPhone algemeen 15 13-07-08 19:21
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) RobertN iPhone algemeen 6 11-10-07 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.