//

Mailberichten die er zijn maar die ik niet zie

Mailberichten die er zijn maar die ik niet zie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5 met versie 8.1 (12B411) vertoont in het openingsscherm bij Mail het getal 1.254. Bij Postbussen en vervolgens bij Alle inkomende 1.254. Bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-14, 14:25
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard Mailberichten die er zijn maar die ik niet zie

Mijn Iphone 5 met versie 8.1 (12B411) vertoont in het openingsscherm bij Mail het getal 1.254. Bij Postbussen en vervolgens bij Alle inkomende 1.254. Bij Postbussen\Alle in Prullemand is leeg. Als ik Postbussen\Alle inkomende aanklik staat er maar 1 bericht in. Hoe kan dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-14, 20:37
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luistervinkje Bekijk bericht
Mijn Iphone 5 met versie 8.1 (12B411) vertoont in het openingsscherm bij Mail het getal 1.254. Bij Postbussen en vervolgens bij Alle inkomende 1.254. Bij Postbussen\Alle in Prullemand is leeg. Als ik Postbussen\Alle inkomende aanklik staat er maar 1 bericht in. Hoe kan dat?
Dag Luistervinkje,

Heb je meer dan één e-mailaccount? Dat leidt ik toch af uit je bericht.

Ga naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda en klik alle accounts aan die daar staan er verwijder ze.
Voeg daarna die dat je echt gebruikt terug toe.

Bij mij is dat bijvoorbeeld iCloud en Outlook (Hotmail).
Als je alles (ook mailen) via iCloud doet, zou er enkel iCloud moeten ingesteld staan.
Als je iCloud bijvoorbeeld voor fotostream etc. gebruikt, Hotmail voor e-mails en Gmail voor agenda's, dan moeten deze drie er staan.

Hopelijk haalt het wat uit.

Groetjes,
IYZY
__________________
The blond girl who's interested in technology
  #3  
Oud 10-11-14, 21:57
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard

Inderdaad heb ik meerdere accounts. De accounts die onder Postbussen vermeld staan en waarachter een aantal aantal staat heb ik verwijderd. Het zijn dus de accounts die als ik erop klik er geen berichten te zien zijn, terwijl er wel achter dat account een aantal staat. Nadat ik deze accounts weer geïnstalleerd heb blijkt inderdaad dat achter het account geen aantal meer staat en ook niet in het beginscherm boven mail. Het was een goed advies dat je mij gegeven hebt waarvoor mij dank.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Ik kan mijn 4 koppelen met de Car Kit , maar niet die van mijn vrouw die een 4S heeft Guy50 iPhone Navigatie 0 06-06-14 19:31
opties die niet te selecteren zijn in instellingen lprins iPhone algemeen 7 20-04-11 22:06
Fotos die ik maak zijn er niet op computer borgqueenx iPhone algemeen 1 15-08-10 11:06
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? ronvemmerik Archief 1 29-02-08 01:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.