//

Mail versturen met 3G lukt niet, wel met Wifi

Mail versturen met 3G lukt niet, wel met Wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn Iphone 5, versie besturingssysteem 8.1, lukt het niet emails te versturen met 3G; met Wifi lukt het wel. Als provider van mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-14, 18:37
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard Mail versturen met 3G lukt niet, wel met Wi-Fi

Met mijn Iphone 5, versie besturingssysteem 8.1, lukt het niet emails te versturen met 3G; met Wi-Fi lukt het wel. Als provider van mijn Iphone heb ik Tele 2 en van Wi-Fi, dus het netwerk, Upc. Wat heb ik al gedaan?

1 Accounts verwijderd en opnieuw ingesteld, uitgaande server: smtp.upcmail.nl, poort 25
2 als extra uitgaande server smtp.tele2.nl, poort 587 toegevoegd, dus niet als hoofdserver
3 als hoofdserver smtp.upcmail.nl, poort 25 gedefinieerd en als extra server smtp.tele2.nl, poort 587
Dit alles werkt niet. Wat wel werkt is Webmail met G3 en het versturen van mail met mijn Gmail account via G3.

Reeds veelvuldig contact gehad met achtereenvolgens, Tele2, Apple, Upc en dat diverse keren. Wie heeft voor mij de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi dijklarg Wi-Fi 6 11-11-14 22:26
e-mail versturen lukt niet met iPhone 5 Groenen1969 iPhone algemeen 7 11-06-14 12:38
Mail versturen lukt niet Reneetje2108 iPhone algemeen 6 06-06-13 17:26
E-mail versturen wel via 3G, niet via Wi-Fi Paul_538 Wi-Fi 6 31-01-11 23:24
Mail versturen lukt niet Dirk1987 iPhone algemeen 9 25-07-09 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.