//

Iphone 4s updaten van ios5(jailbreak) naar 6.1.3 (wel al gedownload op iphone)

Iphone 4s updaten van ios5(jailbreak) naar 6.1.3 (wel al gedownload op iphone) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog steeds Ios 5 op mijn 4s draaien, maar wilwil eindelijk eens mijn iphone updaten naar een hogere versie van IOs. Nou wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-14, 13:05
Huh? Huh? is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard Iphone 4s updaten van ios5(jailbreak) naar 6.1.3 (wel al gedownload op iphone)

Ik heb nog steeds Ios 5 op mijn 4s draaien, maar wilwil eindelijk eens mijn iphone updaten naar een hogere versie van IOs. Nou wil ik niet naar Ios 8 (vanwege de slechte verhalen) en eigenlijk naar Ios 7. Ik heb alleen begrepen dat dat niet kan omdat Apple alleen de laatste update nog signeert o.i.d.

Ik heb echter al lang geleden IOS 6.1.3 gedownload op mijn iphone, zag ik gister. Kan ik die wel installeren? Of in andere woorden: Is die dan wel al gesigneerd omdat ie al gedownload is?

Heeft iemand hier antwoord op?
Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-14, 13:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huh? Bekijk bericht
Of in andere woorden: Is die dan wel al gesigneerd omdat ie al gedownload is?
Of in andere woorden: dat ipsw image is niet ondertekend. De firmware wordt door Apple ondertekend tijdens de installatie. Ergo, de iOS 6.1.3 Delta-update zal je niet meer kunnen installeren. En als er een iOS 5 jailbreak op die iPhone staat is het ook beter om dat niet te proberen.
  #3  
Oud 23-11-14, 14:21
Huh? Huh? is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

De jailbreak op zich kan ik inmiddels wel missen. Het gaa me meer om de update. Maar dat kan dus niet. Behalve naar de laatste 8.1.1 die dus niet helemaal goed schijnt te draaien op een 4s. Wat een onzin toch dat je niet zelf kan bepalen welk systeem je erop zet. Maar goed.... Dank voor het antwoord!
  #4  
Oud 23-11-14, 14:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huh? Bekijk bericht
De jailbreak op zich kan ik inmiddels wel missen.
Om de jailbreak te missen moet je het toestel herstellen met iTunes en dan komt er iOS 8.1.1 op. Hier draaide op een test iPhone 4S iOS 8.1.1 heel goed en nu iOS 8.1.2b1 nog beter.

Citaat:
Wat een onzin toch dat je niet zelf kan bepalen welk systeem je erop zet.
Die onzin zal je met Apple moeten bespreken. Het is wat het is. Succes verder.
  #5  
Oud 24-11-14, 10:40
Huh? Huh? is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Nou. 8.1.1 lijkt prima te draaien. Niet echt noemenswaardige problemen, safari misschien tikkie traag.
  #6  
Oud 24-11-14, 12:10
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Als ik kijk op TSSstatus API - Status zie ik dat Apple nog steeds 8.1 ondertekend, downgraden van 8.1.1 naar 8.1 is dus nog mogelijk. Dit in het geval je een jailbreak zou willen op je iDevice ;-)

IOS 8.1 is te downloaden via: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen: Origineel 3GS no JB updaten van 4.1 naar ios5 mclos iPhone algemeen 5 19-12-11 15:23
Updaten van versie 4.3.3 naar ios5 hansvermaat iPhone algemeen 2 20-10-11 10:01
iPhone: Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband Milanello Jailbreak 6 13-10-11 23:06
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.