//

mail

mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al mijn mailaccounts via mobileme op de iphone 3g staan en ik moet zeggen het werkt super. Alleen zie ik niet,of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-08, 11:13
peettomaat peettomaat is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard mail

Hallo,

Ik heb al mijn mailaccounts via mobileme op de iphone 3g staan en ik moet zeggen het werkt super.
Alleen zie ik niet,of ik nieuwe mail heb.Er staat nl wel hoeveel mails erin de inbox staan maar deze verminderen niet als je ze gelezen hebt.
Dus op het startscherm blijft het mail icoon staan met de totale aantal mails en niet de ongelezen mails.

Is dit een instelling ?

groeten peettomaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-08, 11:27
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Heb je toevallig meerdere email acounts op de iPhone?
__________________
Marc.
  #3  
Oud 13-07-08, 11:30
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Dus op het startscherm blijft het mail icoon staan met de totale aantal mails en niet de ongelezen mails. Is dit een instelling ?
Nee, is geen instelling.Anders nog eens syncen met iTunes maar dan wel eerst aanvinken dat je de mail op je iphone wilt verwijderen(niet overschrijven).
  #4  
Oud 13-07-08, 12:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: E-mail

Hier hoort dit topic beter thuis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 14:19
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres danielc iPhone algemeen 2 05-10-08 16:44
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? reno1 Unlock [archief] 2 01-05-08 12:34
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.