//

iOS 6

iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iPhone 4 en had geupdate naar iOS 7 maar ik vond het niet mooi en heb op Youtube een manier gevonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-14, 14:59
SuradelCorparation SuradelCorparation is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 22
Standaard iOS 6

hallo ik heb een iPhone 4 en had geupdate naar iOS 7 maar ik vond het niet mooi en heb op Youtube een manier gevonden om van iOS 7.1.2 terug te gaan naar iOS 6.1.3 zonder SHSH blobs met geekgrade. Ja inderdaad het is gelukt alles werkt prima er zit dan ook automatisch geekgrade jailbreak op maar 1 probleem is wanneer ik de GSM afzet moet ik het terug met de computer opstarten dat komt omdat het een tethered is ik heb een tethered to untethered converter gedownload via cydia maar nog altijd gaat het naar de DFU mode als ik de gsm uitzet. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-14, 17:12
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Het simpelste zou zijn om je iphone gewoon aan te laten, ikzelf zet mijn iphone nooit uit of het moet zo zijn dat de batterij leeg is en die vanzelf uitgaat ,maar handmatig uitzetten doe ik nooit.
  #3  
Oud 26-11-14, 17:16
SuradelCorparation SuradelCorparation is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 22
Standaard

Ja ik zet mijn gsm ook niet zo vaak uit maar ik reis veel en wat als plots de batterij op zou gaan dan zit ik vast hebben julie geen oplossing? Danku
  #4  
Oud 26-11-14, 17:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuradelCorparation Bekijk bericht
Ja inderdaad het is gelukt alles werkt prima er zit dan ook automatisch geekgrade jailbreak...
Nee, er zit een tethered Redsn0w jailbreak op. Dat geekgrade ding is niet veel meer dan iReb + Redsn0w tethered in één pakje.

Herstel die iPhone met iTunes naar iOS 7.1.2. Gebruik dan iFaith om te downgraden en een pre-signed ipsw 6.1.3 aan te maken. Met dat image + iTunes 11.0 (of lager) kan je steeds weer herstellen naar iOS 6.1.3.

Jailbreak iOS 6.1.3 dan untethered met p0sixspwn. Succes gewenst.
  #5  
Oud 26-11-14, 17:30
SuradelCorparation SuradelCorparation is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 22
Standaard

Maar ik heb geen shsh blobs voor iOS 6 wat moet ik dan doen
  #6  
Oud 26-11-14, 17:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuradelCorparation Bekijk bericht
Maar ik heb geen shsh blobs voor iOS 6 wat moet ik dan doen
Als die iPhone 4 nu een jailbreak heeft op iOS 6.1.3 dan staan de SHSH hashes op Cydia. iFaith gaat die dan ophalen. Of je gebruikt nu al iFaith om de SHSH hashes op te slagen.
  #7  
Oud 26-11-14, 17:37
SuradelCorparation SuradelCorparation is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 22
Standaard

Ja maar de telefoon runt zonder shsh en wanneer ik probeer dat met iFaith geeft het een foutcode: No shsh on this device
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel Translatoria iPad algemeen 1 21-09-14 17:38
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? fleu Jailbreak 3 12-10-11 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.