//

Iphone 4S geheugen vol

Iphone 4S geheugen vol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4S 8 GB. Mijn probleem speelt al een tijdje, namelijk dat mijn iphone aangeeft dat mijn telefoon vol is. ik kijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-14, 19:26
dyonpoll dyonpoll is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Post Iphone 4S geheugen vol

Ik heb een Iphone 4S 8 GB.

Mijn probleem speelt al een tijdje, namelijk dat mijn iphone aangeeft dat mijn telefoon vol is. ik kijk dan vervolgens bij mijn geheugengebruik en zie dan dat ik 6,1 GB in gebruik heb en 0 MB vrij heb.. Ik heb nu al een stuk of 15 filmpjes en honderden fotos van mijn telefoon verwijderd, heb liedjes van Itube verwijderd om geheugen vrij te maken, maar toch geeft mijn iphone nog steeds aan dat ik 0 MB vrij heb en kan zo geen fotos meer maken enzo!

Oja trouwens, Als ik dan bij mijn geheugen gebruik kijk en alles bij elkaar op tel, dan tel ik niet meer dan dat ik 3 GB aan geheugen kwijt ben terwijl mijn telefoon zegt dat ik 6,1 GB in gebruik heb. Ik weet wel natuurlijk dat ik geheugen gebruik voor me Iphone zelf dat is ongeveer rond de 2 GB (want 8 GB - 6,1 GB = 1,9 GB

Mijn vraag is: hoe kan ik er voor zorgen dat er weer geheugen op mijn telefoon vrij komt, ondanks dat ik al heel veel verwijdert heb.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-14, 22:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Soms moet je de iPhone wel even uit en weer aan zetten (dus herstarten) voordat de vrijgemaakte ruimte ook daadwerkelijk weergegeven wordt. Althans dat is mijn ervaring.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-12-14 om 05:49.
  #3  
Oud 03-12-14, 17:44
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Heb je toevallig iOS 8 erop staan? Zo ja, kijk dan even in de foto's app bij onlangs verwijderd. Staan hier veel foto's/video's in, verwijder die dan. Deze nemen namelijk veel ruimte in beslag.
  #4  
Oud 07-01-15, 13:52
JanSr JanSr is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 74
Standaard Verwijderen

Mijn iPhone 4s staat vol met muziek. Hoe krijg ik dat er af? Ik vind nergens verwijder, of zo.
  #5  
Oud 07-01-15, 18:00
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanSr Bekijk bericht
Mijn iPhone 4s staat vol met muziek. Hoe krijg ik dat er af? Ik vind nergens verwijder, of zo.
swipe op een muzieknummer van rechts naar links en je krijgt de optie verwijder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geheugen iPhone 5S loopt vol woudinho iPhone algemeen 5 14-08-15 15:11
iPhone 5s 16gb geheugen loopt steeds vol... E60Bimmer iPhone algemeen 7 13-11-14 15:55
Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol duhen iPhone algemeen 3 30-04-14 09:19
Windows: Geheugen iPhone vol volgens itunes JanG iTunes 0 16-02-14 14:28
Geheugen ene iphone sneller vol dan de andere timeswa iPhone algemeen 8 08-01-12 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.