//

Problemen met het connecten tot mijn smtp server..

Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg steeds als ik een e-mail wil versturen vanaf mijn iPhone de melding dat hij niet kan connecten met de uitgaande e-mail server 'smtp.concepts.nl'. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-08, 18:26
Simian's schermafbeelding
Simian Simian is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard Problemen met het connecten tot mijn smtp server..

Ik krijg steeds als ik een e-mail wil versturen vanaf mijn iPhone de melding dat hij niet kan connecten met de uitgaande e-mail server 'smtp.concepts.nl'. Deze server werkt echter prima als ik gewoon mijn computer gebruik. Het ontvangen van e-mails werkt wel gewoon normaal.

Kan ik hier een andere smtp server gebruiken, of is er misschien een andere oplossing? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-08, 18:38
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Ik krijg steeds als ik een e-mail wil versturen vanaf mijn iPhone de melding dat hij niet kan connecten met de uitgaande e-mail server 'smtp.concepts.nl'. Deze server werkt echter prima als ik gewoon mijn computer gebruik. Het ontvangen van e-mails werkt wel gewoon normaal.
En wanneer je dit voor hebt is dit dan vanaf dezelfde router ? Waarschijnlijk doe je dit ergens onderweg (bvb via 3G).
Maak anders een account aan op gmail(gratis) en stuur je mails via die server (smtp.gmail.com) .
  #3  
Oud 13-07-08, 18:41
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Moet je inloggen op de smtp server? Zo ja, stel dit dan ook in op de iPhone door op de smtp server te drukken en de stappen te volgen. Hier kun je eventueel ook SSL aanzetten als dit nodig is. Kijk verder ook nog even of de smtp server van een bepaalde port gebruik maakt; dit kun je dan op iPhone ook invullen.
  #4  
Oud 13-07-08, 18:44
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Meestal moet je op de server van je eigen niet inloggen wanneer je van thuis connecteert en dat zal waarschijnlijk zijn probleem zijn dat hij via 3G/edge/gprs zijn mails wilt versturen.
  #5  
Oud 13-07-08, 18:48
Simian's schermafbeelding
Simian Simian is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Haha ik heb t probleem al gevonden, als ik alleen 3G gebruik werkt het prima, maar als ik ingelogd ben op een Wi-Fi netwerk hier in de buurt (buren ergens, ^_^) dan heeft hij er geen zin in. Bedankt voor de snelle reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMTP server groennou Overige providers Nederland 10 05-01-09 19:49
Exchange en outgoing SMTP server jurgencleuren iPhone algemeen 8 05-09-08 19:20
smtp server geblokkeert ? obionenairobi Odido (T-Mobile) 3 20-08-08 07:23
Multiple SMTP server rsvh iPhone algemeen 5 06-05-08 20:23
Iphone connecten met AFP server, sommige mappen niet zichtbaar. lers Archief 4 03-05-08 02:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.