//

foto's van andere pc

foto's van andere pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb foto's van een andere pc dan de mijne op mijn iPhone gezet omdat ik geen usb-stick of ander opslagmedium bij had. Nu vind ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-14, 23:36
yokotsuno yokotsuno is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard foto's van andere pc

Ik heb foto's van een andere pc dan de mijne op mijn iPhone gezet omdat ik geen usb-stick of ander opslagmedium bij had.
Nu vind ik geen enkele methode om die weer van mijn foon te verwijderen, ik heb al geprobeerd om hem aan te sluiten op mijn pc, maar ik vind ze dan niet in de mappen en ik heb al geprobeerd via de iPhone zelf, maar het vuilbakicoontje blijft grijs.
Is er nog een andere oplossing mogelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-14, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yokotsuno Bekijk bericht
Is er nog een andere oplossing mogelijk?
Die plaatjes zijn blijkbaar gesynchroniseerd met die "andere pc". Je zal die foto's dan ook weer moeten verwijderen met opnieuw te synchroniseren met die "andere pc".
Reageren

Labels
foto verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om sandervm86 iPad algemeen 2 22-08-14 10:02
Foto: Foto's van ene iDevice naar de andere terugzetten Alexl Muziek, foto & video 4 18-12-13 15:55
foto's importeren van andere iphone yvonka iPhone algemeen 2 16-01-13 10:07
Foto's van de ene ipad naar andere ipad Whitte07 iPad Apps 0 20-09-12 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.