//

Gmail calendar synct niet

Gmail calendar synct niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte Gmail succesvol op mijn iphone 6 ios 8.1.2 sinds weken en plots kreeg ik gisteren met het ophalen van mijn mail een error ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-14, 12:16
b-boy b-boy is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard Gmail calendar synct niet

Ik gebruikte Gmail succesvol op mijn iphone 6 ios 8.1.2 sinds weken en plots kreeg ik gisteren met het ophalen van mijn mail een error "Username or Password don't match". Ben dan in setting geweest alles terug ingegeven en het geraakte niet opgelost. Dan heb ik in de settings mijn gmail account maar verwijderd en nadien terug toegevoegd. Toen waren mijn mail problemen opgelost. Groot was dan ook mijn verbazing dat als ik de kalendar open deed dat die compleet leeg was en niet synct met gmail en als ik in de calendar app op calendars druk staat mijn agenda er niet tussen en alleen birthdays staat daar. Heb telefoon al gereboot, account tussen verwijderd en toegevoegd maar dit probleem blijft bestaan en is wel lastig aangezien al mijn afspraken in mijn gmail calendar staan. Iemand enig idee om dit op te lossen ?
__________________
IMAC 2.1 GHz PPC - OSX
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles koekjedebij iCloud 15 14-03-12 22:02
Gmail Calendar Sync Iphone 4 tom_goteborg iTunes 5 06-09-10 19:43
GMail synct niet lekker op m'n iPhone Marc1969 iPhone algemeen 0 14-06-10 13:41
2G synct niet, help :( djseven iPhone algemeen 1 21-06-09 20:43
Gmail/Google Calendar Roy1980 iPhone Apps 0 16-06-09 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.