//

Iphone 6 camera lens glas gebroken

Iphone 6 camera lens glas gebroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is mijn Iphone 6 uit mijn handen geglipt. resultaat: een gebroken lens glas. De telefoon functioneert nog goed, evenals de camera zelf. De camera ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-15, 00:23
fietstoeter fietstoeter is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Exclamation Iphone 6 camera lens glas gebroken

Vandaag is mijn Iphone 6 uit mijn handen geglipt.
resultaat: een gebroken lens glas.

De telefoon functioneert nog goed, evenals de camera zelf. De camera is dus ook niet beschadigd, alleen het uitstekende glaasje is gebarsten. Er mist ook een klein stukje waardoor er vuil achter kan komen. Ik meende dat dit onderdeel van saffierglas gemaakt is en beresterk zou zijn. Blijkbaar niet.

Nu vraag ik mij af of ik aanspraak kan maken op garantie, eventueel door een bezoek aan de apple store.
Ik woon in Groningen dus 'even' een bezoekje brengen is wat lastig.

Heeft iemand ervaring met een soortgelijk incident?
__________________
 iMac 21,5" i5  iPhone 6 64gb  IPad3 16gb Wi-Fi  Apple TV3  Airport Extreme + Express
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-15, 01:38
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Hiervoor kan je geen aanspraak doen op de garantie aangezien je hem zelf hebt laten vallen. Saffierglas is kras bestendig maar iets wat kras bestendig is, is niet bestendig tegen harde stoten.

Maar uiteraard kan een belletje of een chat-gesprek naar de Apple klantenservice geen kwaad. Dan weet je waar je aan toe bent.

Succes!
__________________
  #3  
Oud 23-03-16, 16:29
sanderh2 sanderh2 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

en hoe is dit bij jou afgelopen?? Ik heb hetzelfde gehad. Glas kapot , maar camera functioneert nog prima. Ik naar apple store: en wat zeggen ze: we repareren dit NIET. Heel vreemd. Ik had de optie om met bijbetaling exact dezelfde telefoon te krijgen, maar het bedrag was veel te hoog ruim 300/350 EUR voor een glasje van 5 EUR. Überhaupt is het design al vreemd, maar er dan ook geen service op leveren??? Ik vind dit heel bijzonder Wat vinden jullie?
  #4  
Oud 23-03-16, 19:44
fietstoeter fietstoeter is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Hoi Sander,
Ik had mn toestel binnen laten vallen, waarvoor ik mn inboedelverzekering heb ingeschakeld. Die heeft de reparatiekosten vergoed. Wat neer kwam op een vervangend toestel á €300,- via apple repair. Dat heeft mij dus niets gekost. Destijds waren telefoonshops nog niet in staat het glaasje te vervangen, het onderdeelwas niet leverbaar. Hopelijk kun jij ook aanspraak maken op je verzekering. Succes!
  #5  
Oud 23-03-16, 20:53
sanderh2 sanderh2 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor het reageren en fijn voor je. Ik ga hetzelfde eens proberen na te kijken bij mijn verzekering. Goede tip. Dank!
Reageren

Labels
camera, gebroken, glas, iphone 6, lens



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie op stof in camera na gebroken glas? Stijntjhe iPhone algemeen 4 17-04-13 17:29
iPhone 4 gebroken glas Appletheway2go iPhone algemeen 116 19-06-11 12:40
Glas gebroken iPhone 4 tellysbar iPhone algemeen 8 17-04-11 18:22
Iphone gebroken glas hulp Colburners iPhone algemeen 6 10-09-10 21:21
Glas gebroken??? karim s iPhone algemeen 1 19-09-09 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.