//

Email probleem: "Geen e-mail"

Email probleem: "Geen e-mail" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik met mijn iphone 6 (IOS 8.1.2) het volgende vervelende probleem met de standaard mailapplicatie. Als ik de mailapplicatie na een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-15, 18:31
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Email probleem: "Geen e-mail"

Sinds gisteren heb ik met mijn iphone 6 (IOS 8.1.2) het volgende vervelende probleem met de standaard mailapplicatie.

Als ik de mailapplicatie na een tijdje terug raadpleeg, zijn de mailboxen leeg en staat er de melding "geen e-mail". De mailapplicatie begint dan onmiddellijk de mails binnen te trekken. Dat betekent dus dat de mails (alle mails) elke keer opnieuw binnen getrokken moeten worden.

Ik heb in mijn mailapplicatie 2 mailboxen staan (gmail + Hotmail). Ik heb beide accounts verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.

Heel vervelend. Via google en op dit forum vind ik geen melding van hetzelfde probleem . Zijn er nog mensen die dit ondervinden? En eventuele oplossingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-15, 19:33
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Heeft het op DIE iPHONE wel normaal gewerkt dus??

Is er iets wat je gedaan hebt waardoor het mogelijk anders is komen te staan?

Het lijkt alsof je beiden op "POP" hebt staan, terwijl IMAP een betere keuze is.

Laatst gewijzigd door MCNO; 06-01-15 om 20:09.
  #3  
Oud 06-01-15, 20:08
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ja het heeft enkele dagen goed gewerkt op deze iphone.

Heb de iphone intussen gejailbreakt maar geen mail tweaks of zo geïnstalleerd. Ik heb de iPhone trouwens ook in safe mode gezet, maar zonder resultaat.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2015 om 19:23 ----------

Waar kan ik het op IMAP instellen?
  #4  
Oud 06-01-15, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik heb de iPhone trouwens ook in safe mode gezet, maar zonder resultaat.
In Safe Mode wordt alleen Cydia Substrate (aka Mobile Substrate) niet opgestart. Dat helpt alleen bij krakkemikkige tweaks die Cydia Substrate gebruiken. Niet bij standaard apps of apps uit de App Store.

Als je POP3 Hotmail gebruikt lijkt het er op dat op de servers de message flags op UREAD (unread) staan (alleen van toepassing op Hotmail).

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-01-15 om 20:41. Reden: Toevoeging
  #5  
Oud 06-01-15, 20:36
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

En hoe kan ik het omzetten naar imap?
  #6  
Oud 07-01-15, 17:49
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Hotmail instellen via de optie 'Outlook.com'
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail "Geen afzender, Geen onderwerp, Dit bericht heeft geen inhoud" PSter iPhone algemeen 1 15-08-14 16:13
vreemd email probleem m.b.t. "afzender" (van:) NLZON iPad algemeen 4 17-01-14 19:59
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" mikeivens iPhone algemeen 22 17-01-14 12:08
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.