//

HELP iphone 6 scherm/touchscreen kapot

HELP iphone 6 scherm/touchscreen kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone 6 is kapot gevallen, 3 kwart van het scherm is niet meer te lezen en het stukje waar je nog wel wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-15, 18:39
mgr mgr is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard HELP iphone 6 scherm/touchscreen kapot

hallo,

mijn iphone 6 is kapot gevallen, 3 kwart van het scherm is niet meer te lezen en het stukje waar je nog wel wat ziet verspringt hele tijd.

ik kan m dus niet meer ontgrendelen en ook niet op 'vertrouw deze computer' klikken.

ik wil alleen mn foto's overzetten naar mn macbook maar ik moet eerst op 'vertrouw deze computer' klikken op mn iphone.

iemand een idee of een ander programma waarbij dat niet nodig is?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-15, 18:41
mgr mgr is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

niemand een idee??
  #3  
Oud 12-01-15, 18:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mgr Bekijk bericht
iemand een idee of een ander programma waarbij dat niet nodig is?
Elk alternatief programma, ook OS X Fotolader en iPhoto, maakt gebruik van onderliggende functies van iTunes. Als je niet op 'vertrouw deze computer' kan klikken gaan ook de onderliggende functies van iTunes niet werken.

Als je op die iPhone Fotostream hebt ingeschakeld en je dit ook in iPhoto op de Mac hebt gedaan zouden alle foto's in iPhoto moeten staan. Één gebeurtenis per maand.
  #4  
Oud 13-01-15, 00:27
mgr mgr is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

oke bedankt, heb fotostream niet aanstaan.

had alleen gehoopt dat er een programma zou zijn waarmee je de foto's er nog wel mee af kan krijgen.
  #5  
Oud 14-01-15, 13:22
aqua27 aqua27 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leuven
Berichten: 14
Standaard

Als je je scherm zelf zou herstellen, of laat herstellen, zou je normaal niks kwijt mogen zijn.
Tenzij je dit officieel via Apple doet (ik meen dat zij je iPhone wissen).

Althans zo was het toen ik dit bij mijn iPhone 4 heb gedaan. Gewoon scherm zelf vervangen en opnieuw opgestart.
  #6  
Oud 14-01-15, 22:42
ihulpdotnet ihulpdotnet is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aqua27 Bekijk bericht
Als je je scherm zelf zou herstellen, of laat herstellen, zou je normaal niks kwijt mogen zijn.
Tenzij je dit officieel via Apple doet (ik meen dat zij je iPhone wissen).

Althans zo was het toen ik dit bij mijn iPhone 4 heb gedaan. Gewoon scherm zelf vervangen en opnieuw opgestart.
Helaas zal zij bij het opsturen naar apple wel alles kwijt zijn. deze word namelijk leeg gehaald of zelfs vervangen voor een ander toestel.

Het enige wat ik kan bedenken is inderdaad als je een icloud backup hebt.
om deze op het gerepareerde toestel terug te zetten of zelfs op een andere iphone ipad die je (mag / kan ) lenen van iemand.

verder als je het nog voor elkaar krijgt om in instellingen>icloud>foto> de foto delen beta aan te zetten. kan je eventueel zo nog wat foto's via icloud.com halen. of indien je windows hebt via de icloud software .

hopelijk kom je er verder mee het is altijd erg als je foto's verliest.

mocht je nog vragen hebben pm me gerust even.
  #7  
Oud 14-01-15, 23:04
mgr mgr is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

bedankt voor de reacties, mn iphone is gisteren opgehaald, en morgen wordt er een nieuwe bezorgd. (de iphone zelf was ook verbogen, dus alleen het scherm vervangen zou t niet worden)

ik sluit mn iphone af en toe wel s aan en dan zet ik alle foto's ook in iphoto, dus verlies gelukkig niet al mn foto's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 5 touchscreen/lcd glas is kapot Morpheus iPhone accessoires en onderdelen 8 26-03-13 17:55
Lichtsensor(lampje) en touchscreen kapot? MichaelS iPhone algemeen 5 26-01-10 11:53
kan iPhone niet ontgrendelen 1/3de touchscreen kapot? proXify iPhone algemeen 24 06-12-09 21:07
Touchscreen kapot? MrBrightside iPhone algemeen 8 03-10-09 15:29
Touchscreen 3GS: Linker kolom kapot bengek iPhone algemeen 5 10-08-09 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.