//

Geplakte tekst is mij onbekend

Geplakte tekst is mij onbekend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik wilde vandaag een afbeelding sturen via whatsapp en dacht dat ik deze al gekopieerd had. toen ik 'plakken' toetste kwam er een voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-15, 14:57
Miek03 Miek03 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard Geplakte tekst is mij onbekend

Hi,

Ik wilde vandaag een afbeelding sturen via whatsapp en dacht dat ik deze al gekopieerd had. toen ik 'plakken' toetste kwam er een voor mij totaal vreemde tekst tevoorschijn. Ik heb die tekst nooit getypt, laat staan gekopieerd dus de vraag is nu: hoe kan het op mijn klembord staan en kan ik op een bepaalde manier inzicht krijgen in mijn klembord? Ben erg benieuwd. Het was een amoureuze tekst, dat ik zin zou hebben in mijn ontmoeting met een zekere Roy. Kan er iemand gebruik maken van mijn account? Kan een bepaalde app dit doen?
Het is zo vreemd ook om zo'n tekst te kopiëren, lijkt me, want dat stuur je dan toch naar 1 persoon?
Geen halszaak (tenzij het betekent dat ik echt gehacked ben) maar stel dat ik nog een keertje zo'n tekst uit het niks plak (ik had al bijna op send gedrukt) dan heb ik toch iets uit te leggen aan mijn vriend. Die uitleg heb ik in zijn geheel niet. Wellicht dat iemand hier weet wat de oorzaak kan zijn en weet hoe ik ook kan zien welke berichten er mogelijk nog meer op mijn klembord hebben gestaan.

alvast hartelijk dank!

Annemieke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-15, 14:26
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Geen idee hoe dit jou is overkomen, maar ik kan je wel helpen met iets meer inzicht in je klembord.

De app Clips downloaden. De widget hiervan instellen en je hebt snel inzicht in je klembord.
Reageren

Labels
hack, iphone6, klembord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 20:16
[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? gls iPhone Apps 0 09-11-11 22:14
Tekst document naar tekst app? sanders iPhone Apps 0 13-12-10 21:19
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( Esteban78 iPhone Apps 0 17-08-10 01:28
iPhone: HELPPP mij icontjes zijn weg van mij iphone vingros Jailbreak 7 22-01-09 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.