//

Alle muziek weg van iPhone + meldingen pushberichten

Alle muziek weg van iPhone + meldingen pushberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen heb ik nog muziek geluisterd op mijn iPhone 4. Vanavond open ik de muziek-app en ik krijg de melding dat er geen muziek op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-15, 23:52
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Alle muziek weg van iPhone + meldingen pushberichten

Vanmorgen heb ik nog muziek geluisterd op mijn iPhone 4. Vanavond open ik de muziek-app en ik krijg de melding dat er geen muziek op mijn iPhone staat en dat ik deze in de winkel kan kopen. Ook zijn de video's verdwenen in de video-app.

De iPhone is tussen vanmorgen en vanavond niet met een computer o.i.d. verbonden geweest. Bij instellingen staat ook 6,5 Gb vije ruimte. Mijn muziek en video's zijn dus ook echt weg, want ik had gisteren nog 800 Mb vrij met muziek en video's er op.

Verder kreeg ik nu ineens bij het openen van diverse apps, waaronder whatsapp en Facebook het bericht dat de betreffende app mij pushberichten wilde sturen in de vorm van meldingen en badges en dat ik dit in kon stellen bij instellingen. Dit terwijl ik deze melding nooit zomaar kreeg (behalve de eerste keer bij het openen van de app).

2 vreemde dingen dus op mijn iPhone. Opnieuw starten en harde reset hebben niet geholpen. Iemand een idee hoe het komt?

Laatst gewijzigd door JanG; 18-01-15 om 10:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-15, 12:52
Youri91 Youri91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 20
Standaard

Hoi JanG,

Wat vervelend om te horen dat je muziek opeens weg was. Het lijkt erop alsof er twee bestanden van iOS beschadigd zijn geraakt, waardoor de database van iTunes en de database van de pushmeldingen zijn gereset.

Het is het verstandigdste om altijd een backup te hebben van je mediabestanden, ik hoor vaker dat dit zomaar gebeurd bij gebruikers. Helaas kan ik je niet helpen met het terugkrijgen van deze databases, maar mochten er nog video's en/of muziekbestanden op je iPhone staan zonder dat deze worden weergeven dan kan je ze via iBackupbot proberen terug te vinden. Het kan namelijk voorkomen dat de database gereset wordt en de bestanden achterblijven op de iPhone.
  #3  
Oud 27-01-15, 12:54
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Bedankt voor je reactie. Inmiddels is alles weer in ere hersteld via een synchronisatie met de iTunes muziekbibliotheek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ineens alle muziek weg!? alie91 Muziek, foto & video 2 13-05-12 23:44
iPhone: alle muziek weg op iPhone liinaliina Jailbreak 0 23-02-12 21:42
Muziek: Alle folders in directory muziek weg?! steefmaik Muziek, foto & video 0 05-08-10 15:45
Muziek: Alle muziek en videos weg! jeroenvg Muziek, foto & video 4 19-11-08 16:26
Verkeerd gesynced: alle muziek weg marco_sire iTunes 5 18-09-08 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.