//

Iphone 4s valt uit en laad niet volledig op

Iphone 4s valt uit en laad niet volledig op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een aantal topics gelezen maar ben er niet achter hoe mijn probleem op te lossen, wordt het misschien een nieuwe batterij of is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-15, 08:58
Jord1b Jord1b is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 5
Standaard Iphone 4s valt uit en laad niet volledig op

Al een aantal topics gelezen maar ben er niet achter hoe mijn probleem op te lossen, wordt het misschien een nieuwe batterij of is er meer aan de hand:

Sinds een week valt me iphone op verschillende batterij percentages uit. De ene keer is dit 15% of 23% maar ook wel eens 36%. Als ik dan 10-15 minuten er niks mee doe kan ik de iphone 4s gewoon opstarten en draait die weer een tijdje. Soms is de batterij percentage het zelfde gebleven andere keren lager.
Dit viel me al op en wilde ik even in de gaten houden, maar vannacht nog een opvallend puntje:
Iphone aan de originele lader ( zoals altijd ) gaf aan bezig met opladen maar toen ik vanmorgen keer was me iphone maar 30% opgeladen.

Is het nog steeds een probleem van me batterij dat ik deze moet vervangen of zal ik naar de Apple store gaan? Heb me mobiel vorig jaar opgestuurd wegens een probleem, en heb toen een nieuwe gekregen dus de garantie is er volgens mij wel af inmiddels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-15, 19:36
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat je batterij aan vervanging toe is. Heb je je batterij al eens gekalibreerd? Je kan dit eerst proberen en als dat niet helpt dan een nieuw batterij plaatsen.
  #3  
Oud 22-01-15, 13:21
Jord1b Jord1b is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 5
Standaard

heb het kalibreren nog nooit gedaan, zal even een draadje opzoeken waar een handleiding staat hiervoor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad air laad niet volledig op Sunnyjay iPad algemeen 6 15-10-14 19:37
iPhone 4s, laad niet op sinds iOS6 en valt om de 3 min uit. Dipsausje2 iPhone algemeen 5 05-12-12 13:32
Iphone 4 Laad slecht op en valt spontaan uit ijzbeer iPhone algemeen 16 25-07-12 11:19
iPhone is volledig opgeladen en valt uit noname iPhone algemeen 5 31-05-12 13:50
iPad app gedownload uit AppStore 'laad' niet welmoed iPad algemeen 3 03-05-11 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.