//

Iphone opstart error

Iphone opstart error discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallotjes, Ik dacht na een tijdje om die goeie ouwe iPhone 4 weer eens uit de kast te pakken, deze lag daar omdat hij, nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-15, 22:27
Supperrobin6394 Supperrobin6394 is offline
• iOS 12.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Locatie: Almere
Berichten: 5
Exclamation Iphone opstart error

Hallotjes,

Ik dacht na een tijdje om die goeie ouwe iPhone 4 weer eens uit de kast te pakken, deze lag daar omdat hij, nou ja niet meer opstarten! Als ik dit probleem kan oplossen zou dat fijn zijn, maar ik kan het niet... Iemand van jullie een idee?
Het probleem: bij het inpluggen op de voeding (moet wel, accu kapot) (stopcontact, oplader of hoe je het ook wil noemen) komt keurig het apple logo op het beeld, na gemiddeld 12 seconden gaat deze weg. Zwart scherm, maar na ongeveer 8 seconden komt het apple logo weer, maar na gemideld 12 seconden.. En zo, terwijl ik dit schrijf, doet hij dat een stuk of 200 keer.
Wat ik heb geprobeert zodat jullie daar niet mee komen: dfu mode werkt niet. iTunes ziet hem niet. Geforseerde herstart wil niet.
De iPhone: mijn trouwe maar oude zwarte (origineel wit) iPhone 4 16G model A1332 met iOS 7.1.2 (kan ook iets anders zijn maar zeker iOS 7).
HELP ME!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-15, 22:48
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je kan hem aan de praat krijgen door de achterkant los te halen ( 2 schroefjes onderzijde eerst eruit) en dan de batterij loskoppelen. Volgens mij moet die zo wel opstarten aan de 220 volt lader, werkt niet als je hem aan de USB via pc aansluit.
Voor een permanente oplossing zal je toch een nieuwe accu moeten plaatsen.

Laatst gewijzigd door faire4u; 29-01-15 om 23:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opstart & Simkaart problemen Iphone 4s cyber2001 iPhone algemeen 7 30-01-12 12:31
iphone vastgelopen op opstart scherm. achraf34 iPhone algemeen 3 30-06-11 18:24
Iphone 3GS Opstart probleem (Softwarematig) PauluS87 iPhone algemeen 1 12-08-10 20:07
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21
Iphone opstart probleemtjes birdy Archief 2 12-02-08 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.