//

Geen geluid meer bij filmen iPhone 6

Geen geluid meer bij filmen iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik met mijn iPhone 6 een filmpje maak dan krijg ik er geen geluid meer bij maar hoor ik alleen maar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-15, 19:42
snorlexxx snorlexxx is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 8
Standaard Geen geluid meer bij filmen iPhone 6

Hallo allemaal,
Als ik met mijn iPhone 6 een filmpje maak dan krijg ik er geen geluid meer bij maar hoor ik alleen maar een ruis.
Viel me een tijd terug voor het eerst op nadat ik op een feestje gefilmd had (techno,awakenings). Kan het zijn dat ik de microfoon heb opgeblazen door de harde muziek die hier word afgespeeld? Geluidsfragmenten/dictafoon/bellen werkt nog wel naar behoren. Weet niet of er een andere microfoon word gebruikt voor filmen en Geluidsfragmenten/dictafoon/bellen?
Iemand anders die hier ook last van heeft en is er een oplossing voor? Anders morgen maar naar de Apple store….
Dank alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-15, 20:08
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wanneer jij je Iphone herstelt als nieuwe Iphone in itunes (wel eerst een backup maken) werkt die microfoon wel goed?
  #3  
Oud 05-02-15, 20:08
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Toevallig geen back protector erop gekleefd achteraan? Ik heb dit ook eens voorgehad. De protector bedekte het microfoontje tussen de camera en de lens
  #4  
Oud 05-02-15, 20:13
snorlexxx snorlexxx is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 8
Standaard

Zal hem eens proberen helemaal te resetten! en nee geen protector of iets gebruik helemaal geen hoesje!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2015 om 19:37 ----------

Zojuist mn iPhone volledig gereset en met kale installatie nog steeds geen geluid met filmen.
Reageren

Labels
filmen, geluid, iphone6, ruis



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS geeft geen geluid meer door de speakers, wel bij het bellen. Kain13 iPhone algemeen 7 19-08-13 23:23
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 bennybreda iPhone algemeen 6 27-07-12 13:23
Geen geluid meer bij Movie Player - No Volume Available Toetje53 iPad algemeen 3 27-09-11 11:22
geen geluid meer bij spellen etc nox666 iPhone algemeen 3 06-08-09 23:43
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms angelo123 iPhone algemeen 3 06-05-09 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.