//

internet pocket totaal op iphone

internet pocket totaal op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-08, 23:25
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard internet pocket totaal op iphone

Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een 3G aan te schaffen. Iphone abbo's zijn oninteressant omdat ik wel zo'n 1000 minuten per maand bel en dan ook nog zakelijk onderling bellen heb...

dus ik ga een flex 100 nemen met een PIT erbij. Is dat sneller dan de snelheid die ik kreg op mijn 2G Iphone omdat dat gewone GPRS was of komt dat op hetzelfde neer... weet iemand dat? Is 128 kbps hetzelfde als de 'oude' gprs op de 2 g iphone of is dit nog steeds sneller?

thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-08, 01:43
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een 3G aan te schaffen. Iphone abbo's zijn oninteressant omdat ik wel zo'n 1000 minuten per maand bel en dan ook nog zakelijk onderling bellen heb...

dus ik ga een flex 100 nemen met een PIT erbij. Is dat sneller dan de snelheid die ik kreg op mijn 2G Iphone omdat dat gewone GPRS was of komt dat op hetzelfde neer... weet iemand dat? Is 128 kbps hetzelfde als de 'oude' gprs op de 2 g iphone of is dit nog steeds sneller?

thnx
Snelheden staan vermeld op de TM website.
  #3  
Oud 15-07-08, 09:29
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Snelheden staan vermeld op de TM website.
duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy. Ik vraag me af of die 128 kbps op de 3g sneller is dan gewone gprs op de 2 g iphone
  #4  
Oud 15-07-08, 09:33
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy.
Taalgebruik heren !
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 15-07-08, 11:49
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy. Ik vraag me af of die 128 kbps op de 3g sneller is dan gewone gprs op de 2 g iphone
Rustig!

Uiteraard is 128 kbps op alle systemen hetzelfde! 128 kbps is gewoon een snelheid en net zoals 100 kmu in elke auto hetzelfde is zo geldt datzelfde ook op Internet.
  #6  
Oud 15-07-08, 12:02
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Rustig!

Uiteraard is 128 kbps op alle systemen hetzelfde! 128 kbps is gewoon een snelheid en net zoals 100 kmu in elke auto hetzelfde is zo geldt datzelfde ook op Internet.
Sorry. Ik ben waarschijnlijk heel slecht in het formuleren van wat ik wil weten. de Iphone 2g had alleen gprs hier in nederland. Gewoon gprs is toch langzamer dan 128 kbps, of heb ik het mis? Dus de vraag is eigenlijk: met hetzelfde internet totaal abbo van t-mobile is dan safari sneller op de 3g of even snel? is de snelheid van gewoon gprs niet rond de 32 kbps? Zou je dat verschil merken?
  #7  
Oud 15-07-08, 12:41
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

de eerste generatie iphone kan in Nederland een maximale gprs-snelheid aan van ongeveer 64 kbit/sec. Het web 'n walk abbo is sinds januari gecapped op 128 kbits/sec. Dus als je met hetzelfde abbo je iphone 3G gebruikt dan zal hij via UMTS(3G) dus op 128 kbits werken. Dus eigenlijk een verdubbeling van je snelheid.
  #8  
Oud 15-07-08, 20:06
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tescione Bekijk bericht
de eerste generatie iphone kan in Nederland een maximale gprs-snelheid aan van ongeveer 64 kbit/sec. Het web 'n walk abbo is sinds januari gecapped op 128 kbits/sec. Dus als je met hetzelfde abbo je iphone 3G gebruikt dan zal hij via UMTS(3G) dus op 128 kbits werken. Dus eigenlijk een verdubbeling van je snelheid.

dankjewel tescione... dat wilde ik graag weten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus mpijnacker Odido (T-Mobile) 16 26-09-08 13:18
Pocket internet totaal plus ook 2084/384? JP.E Odido (T-Mobile) 4 20-07-08 13:04
iPhone met Flex en Pocket Internet Totaal joop007 Odido (T-Mobile) 3 15-07-08 18:26
T-Mobile "Pocket Internet Totaal" of "Pocket Internet Totaal Plus"? Bart Symons Odido (T-Mobile) 6 26-04-08 14:07
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? Mistahlilg Archief 3 01-04-08 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.