//

Wat gebeurt er met mijn foto's in de iCloud als mijn telefoon crasht ?

Wat gebeurt er met mijn foto's in de iCloud als mijn telefoon crasht ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk zowel met mijn iPhone en iPad met IOS8. Ik heb beide zo ingesteld dat alle foto's en filmpjes automatisch naar iCloud (Fotobibliotheek) worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-15, 17:48
jpetersmit jpetersmit is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard Wat gebeurt er met mijn foto's in de iCloud als mijn telefoon crasht ?

Ik werk zowel met mijn iPhone en iPad met IOS8. Ik heb beide zo ingesteld dat alle foto's en filmpjes automatisch naar iCloud (Fotobibliotheek) worden geupload. Als ik dan een foto op mijn telefoon verwijder, wordt hij ook automatisch verwijderd van de iPad en uit iCloud.

Maar stel nou dat bijvoorbeeld mijn iPhone crasht waardoor de foto's op de telefoon verloren gaan. Blijven de foto's dan nog wel online in de fotobibliotheek staan? Of worden ze daar dan ook uit verwijderd zodat ik alles kwijt ben?


Alvast bedankt voor jullie reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-15, 18:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpetersmit Bekijk bericht
Maar stel nou dat bijvoorbeeld mijn iPhone crasht waardoor de foto's op de telefoon verloren gaan. Blijven de foto's dan nog wel online in de fotobibliotheek staan? Of worden ze daar dan ook uit verwijderd zodat ik alles kwijt ben?
Geen idee wat jij onder een "crash" verstaat. Als je die foto's niet opzettelijk en bewust wist blijven die in de iCloud Fotobiliotheek staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wat gebeurt er met mijn free ram??? R3BU5ER Jailbreak 4 27-02-13 21:10
Wat gebeurt er met je abbo als termijn verstreken is en hoe hiermee om te gaan? koekjedebij Odido (T-Mobile) 11 03-04-12 13:36
Wat doe ik met mijn niet @me.com e-mail in iCloud? CybeRo iCloud 12 23-11-11 14:22
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.