//

Muziek van iCloud naar Iphone verplaatsen? Hoe?

Muziek van iCloud naar Iphone verplaatsen? Hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak nu gebruik via iCloud, en van match via Itunes. Eigenlijk wil ik daarvan af, en gewoon alles wat op mijn iCloud staat aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-15, 21:20
robertt500 robertt500 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 45
Standaard Muziek van iCloud naar Iphone verplaatsen? Hoe?

Ik maak nu gebruik via iCloud, en van match via Itunes. Eigenlijk wil ik daarvan af, en gewoon alles wat op mijn iCloud staat aan muziek naar mijn iphone downloaden. Ik had eerst een phone met 16 GB aan geheugen, en nu 64 GB, waardoor er geen reden(te weinig ruimte) meer is mijn muziek op mijn telefoon te downloaden. Maar hoe doe ik dat? Ik had op de iphone dat match uitgeschakeld, maar toen stond er op mijn Iphone nauwelijks meer muziek,dus heb gauw weer aangezet, waarna alle muziek weer zichtbaar is. Maar ik wel stoppen met match, en al mijn muziek van de iCloud naar de iphone verplaatsen? Iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-15, 02:16
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Als je iTunes Match en 'Toon alle muziek' aan hebt staan moet je in de muziek app alle nummers downloaden door op het wolkje te tikken.

Ik zou het zelf met de computer (iTunes) allemaal regelen, want dat gaat een tikkeltje sneller.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 01-03-15, 12:35
robertt500 robertt500 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 45
Standaard

ok allemaal gelukt! dank wederom
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek van iphone naar mac verplaatsen keesjr iPhone algemeen 13 13-08-14 19:33
Alle data in iCloud naar ander account verplaatsen Williamszn iCloud 16 18-07-13 11:37
Muziek Playlist van iPhone naar iTunes, hoe moet dat? Nazgoth iTunes 4 07-03-12 17:40
Windows: hoe? muziek/foto's van windows pc naar ipad 2 ikzoekhulp95 iTunes 2 03-01-12 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.