//

Crescent gate + zeer zwakke batterij

Crescent gate + zeer zwakke batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al enige tijd een maantje op mijn front camera. Nu was dit in het begin niet zo groot maar dit begint steeds groter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-15, 18:50
Piim Piim is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard Crescent gate + zeer zwakke batterij

Ik heb al enige tijd een maantje op mijn front camera. Nu was dit in het begin niet zo groot maar dit begint steeds groter te worden en het witte gedeelte wordt steeds zichtbaarder. Er zullen vast nog wel mensen zijn die dit gehad hebben, wat heeft de apple store hieraan gedaan?

Ook is mijn batterij al enkele weken enorm slecht, locatievoorziening staat bij de meeste apps uit, Wi-Fi staat uit, bluetooth staat uit, en 4G staat nooit op en nog is mijn Iphone na max 5uur al bijna leeg zonder deze veel te gebruiken. Hij laad ook enorm traag op, als hij is uitgevallen duurt het zeker 20 minuten voor hij weer terug opstart. Hiervoor heb ik meerdere originele apple opladers gebruikt.

Wat doet de Apple Store aan deze 2 problemen? Is het de moeite om hier 110km voor te rijden?


BETREFT: Iphone 6 16GB space grey.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-15, 18:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piim Bekijk bericht
Hij laad ook enorm traag op, als hij is uitgevallen duurt het zeker 20 minuten voor hij weer terug opstart.
Dat is normaal als de accu te diep ontladen is. Hoe vaak laat je de accu diep ontladen?
  #3  
Oud 28-02-15, 18:57
Piim Piim is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is normaal als de accu te diep ontladen is. Hoe vaak laat je de accu diep ontladen?
Ik probeer hem altijd op te laden als ik 5-20% heb maar dit is niet altijd mogelijk omdat de batterij drainage soms enorm snel gaat en ik niet altijd de mogelijk heb over een stopcontact.
  #4  
Oud 28-02-15, 19:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De accu vaak diep ontladen is niet erg gezond voor de accu. Daarom verschijnt er een eerste waarschuwing bij 20% restcapaciteit. En een tweede waarschuwing bij 10% restcapaciteit. Er verschijnt dan ook een rood bandje op het accu icoontje.

Je kan het toestel ook uitzetten om te vermijden dat iOS telkens een noodstop moet maken.
  #5  
Oud 28-02-15, 19:02
Piim Piim is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De accu vaak diep ontladen is niet erg gezond voor de accu. Daarom verschijnt er een eerste waarschuwing bij 20% restcapaciteit. En een tweede waarschuwing bij 10% restcapaciteit. Er verschijnt dan ook een rood bandje op het accu icoontje.

Je kan het toestel ook uitzetten om te vermijden dat iOS telkens een noodstop moet maken.
Dat weet ik, maar dat verklaard nog helemaal niet dat mijn batterij ineens gewoon ronduit slecht is. Ik gebruik Iphone al sinds de 4 en zo slecht als nu is mijn batterij nog nooit geweest.
Reageren

Labels
batterij, crescentgate, iphone6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone batterij (plots) zeer slecht? KennyV iPhone algemeen 29 04-02-15 19:58
iOS 7.0.4 batterij zeer slecht Cliffiphone4 iPhone algemeen 192 17-12-13 15:17
Batterij ontlaadt (zeer) snel in volledige ruststand..... Dusty9 iPad algemeen 10 24-06-11 11:59
Batterij zeer snel leeg - virus? auketenbrink iPhone algemeen 2 26-05-11 23:36
Zwakke batterij --> vervangen? debilio iPhone algemeen 1 04-09-08 02:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.