//

Terugzetten iCloud kopie blijft voortduren

Terugzetten iCloud kopie blijft voortduren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 6 in gebruik genomen. Allereerst heb ik op mijn vorige iPhone 4 een iCloud reservekopie gemaakt. Hierna de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-15, 19:25
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Terugzetten iCloud kopie blijft voortduren

Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 6 in gebruik genomen. Allereerst heb ik op mijn vorige iPhone 4 een iCloud reservekopie gemaakt. Hierna de nieuwe telefoon opgestart en aangegeven dat de gegevens teruggezet moesten worden vanaf de laatste iCloud reservekopie.

Dat is inmiddels gebeurt en alle apps zijn gedownload (fel van kleur). Nu zag ik dat er een softwareupdate is naar IOS 8.1.3 en deze wilde ik installeren, maar de knop is niet actief en er staat bij "U kunt deze update installeren als het terugzetten van de iCloud-reservekopie op uw iPhone is voltooid".

Hoe lang duurt dat terugzetten, de hele dag? Ik zie niks meer draaien in het scherm als teken dat de telefoon bezig is en de apps zijn allemaal gedownload. Opnieuw aanzetten geeft geen resultaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-15, 19:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Opnieuw aanzetten geeft geen resultaat.
Een harde reset misschien wel.
  #3  
Oud 28-02-15, 23:23
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Inmiddels is de iPhone geupdate naar 8.1.3 en dit alles zonder (harde) reset of iets dergelijks. Blijkbaar duurt het even voordat de telefoon "weet" dat het terugzetten van de reservekopie klaar is. Vanavond was de knop voor het updaten klikbaar geworden en is alles weer up to date.
  #4  
Oud 01-03-15, 09:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
IBlijkbaar duurt het even voordat de telefoon "weet" dat het terugzetten van de reservekopie klaar is.
Dur de comprenure. Komt ook veel bij mensen voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP! Kopie iCloud terugzetten lucky202 iPhone algemeen 4 16-05-13 13:10
iphone 4: ouder reserve kopie terugzetten Leuvie iPhone algemeen 12 02-02-13 18:06
Reserve kopie met shh terugzetten Katrien001 iPhone algemeen 0 02-01-12 19:06
Reserve kopie terugzetten henkiphone iTunes 9 29-12-09 22:04
Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten Sanders88 iPhone algemeen 2 02-11-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.