//

iOS 8.2 ervaringen

iOS 8.2 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ik ben al een stap verder met iOS 8.3 Beta 2. Van de iPhone 6 Plus van moeder de vrouw, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12-03-15, 06:59
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik ben al een stap verder met iOS 8.3 Beta 2. Van de iPhone 6 Plus van moeder de vrouw, met iOS 8.2, weet ik dat er nog een paar ambetante bugjes aanwezig zijn. Niets ernstig. Mijn bug reports bij Apple over deze bugjes staan ook nog open.
Ty, ik weet nog back in the days bij ios 7.0.1 of 7.1 had je nog altijd bugs gereport maar Apple deed niks, vandaar mijn vraag naar jou.

Kijk, tof om te horen dat jij al verder aan het testen bent. Blijf ze reporten, ookal fixen ze niet of doen ze er niks mee voor jou gevoel, gewoon blijven reporten amigo, blijven doorgaan.



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 maart 2015 om 07:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Dat kan toch alleen maar met een geluidsopname? of mis ik nu iets??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2015 om 23:43 ----------


Met mijn 6+ heb ik daar ook last van.
Eerder kon ik er 3 dagen mee doen met een flink gebruik, maar na een update na 8.1.3 net 2 dagen en nu met 8.2 ga ik geen 2 dagen halen
Staat nu op:
Standby 1 dag en 12 uur
Gebruik 8 uur en 17 minuten
en nog 20% accu (23.41uur) en rond 20.00 uur had ik nog 45% en bijna niets mee gedaan

Update niet OTA gedaan
Voor 8.1.3.
Standby 3 dagen en een paar uur
Gebruik van om en nabij 15 tot 16 uur of iets meer.
Kijk is of je niks in de instellingen - algemeen - ververs apps op de achtergrond , daar niks aan hebt staan.

Heb dat wel aan, maar voor geen één apps aan geselecteerd. Waarom niet gelijk uit? Nou, tomtom en flitsmeister maken daar gebruik van. Ookal komen ze niet in de lijst tevoorschijn. Dus als ik jou was kun je bij whatsapp, skype, facebook en alle andere apps gewoon uitschakelen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 12-03-15, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Blijf ze reporten, ookal fixen ze niet of doen ze er niks mee voor jou gevoel, gewoon blijven reporten amigo, blijven doorgaan.
Bug reports indienen is mijn manier van (opbouwende) kritiek uiten aan het adres van Apple. Als ik een fout tegenkomen ga ik niet heel de dag zitten bleiten op een forum of geruchtenblog.

Als ik een probleem kan reproduceren dan krijgt Apple van mij een volledig gedocumenteerd bug report. Gedocumenteerd met crash logs, stack shots en heel de santenboetiek. Ik krijg steeds feedback van Apple en soms de vraag voor nog meer informatie. Trouwens, iedereen kan bug reports indienen via de feedback pagina's van Apple. Daar is geen developer account voor nodig.
  #43  
Oud 12-03-15, 09:49
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Kijk is of je niks in de instellingen - algemeen - ververs apps op de achtergrond , daar niks aan hebt staan.
Hier staat alles uit, en dit was al eerder zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Heb dat wel aan, maar voor geen één apps aan geselecteerd. Waarom niet gelijk uit? Nou, tomtom en flitsmeister maken daar gebruik van. Ookal komen ze niet in de lijst tevoorschijn. Dus als ik jou was kun je bij whatsapp, skype, facebook en alle andere apps gewoon uitschakelen.
Facebook heb ik gisteren verwijderd en daarvoor Friendly in de plaats terug genomen. Blauwetand en GPS staan standaard uit.

Het verbaasd mij dat er iets veranderd na de update's, zonder dat ik iets heb gewijzigd op de telefoon. IOS 8.1.3 is OTA gedaan, vandaar dat ik heel bewust IOS 8.2 via iTunes heb gedaan om batterydrain te voorkomen, helaas dus
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #44  
Oud 12-03-15, 10:57
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Ty, ik weet nog back in the days bij ios 7.0.1 of 7.1 had je nog altijd bugs gereport maar Apple deed niks, vandaar mijn vraag naar jou.

Kijk, tof om te horen dat jij al verder aan het testen bent. Blijf ze reporten, ookal fixen ze niet of doen ze er niks mee voor jou gevoel, gewoon blijven reporten amigo, blijven doorgaan.



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 maart 2015 om 07:03 ----------




Kijk is of je niks in de instellingen - algemeen - ververs apps op de achtergrond , daar niks aan hebt staan.

Heb dat wel aan, maar voor geen één apps aan geselecteerd. Waarom niet gelijk uit? Nou, tomtom en flitsmeister maken daar gebruik van. Ookal komen ze niet in de lijst tevoorschijn. Dus als ik jou was kun je bij whatsapp, skype, facebook en alle andere apps gewoon uitschakelen.
Moet je dat uit doen
Ook als op Wi-Fi zit krijg je dan wel berichten binnen van whatssapp enz
Ben een leek met Iphone
  #45  
Oud 12-03-15, 11:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Machineman Bekijk bericht
Had dit nog nooit gehad maar zal dit ook eens standaard gaan invoeren...
Nog vergeten te zeggen. Als je ook een Apple TV gebruikt dan zet die uit tot de routers herstart zijn. De Apple TV 2/3 heeft ook een Bonjour Sleep Proxy aan boord.
  #46  
Oud 13-03-15, 11:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Facebook heb ik gisteren verwijderd en daarvoor Friendly in de plaats terug genomen. Blauwetand en GPS staan standaard uit.
Het verwijderen van Facebook heeft is een duidelijk verbetering voor de accuduur.
Gebruik 6 uur 52 minuut
Standby 1 dag 2 uur
74% batterij over, en daar wordt ik wel weer vrolijk van
  #47  
Oud 13-03-15, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Het verwijderen van Facebook heeft is een duidelijk
Tja, een appje dat 100 MB werkgeheugen nodig heeft en tot 90% CPU capaciteit gebruikt heeft wel wat energie nodig. En dat voor een browsertje want meer dan dat is de Feesboek app niet.

Op de iPhone en iPad van moeder de vrouw heb ik al een tijd geleden de Feesboek app verwijderd en vervangen door Friendly+ for Facebook.
  #48  
Oud 13-03-15, 11:21
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tja, een appje dat 100 MB werkgeheugen nodig heeft en tot 90% CPU capaciteit gebruikt heeft wel wat energie nodig. En dat voor een browsertje want meer dan dat is de Feesboek app niet.

Op de iPhone en iPad van moeder de vrouw heb ik al een tijd geleden de Feesboek app verwijderd en vervangen door Friendly+ for Facebook.
Ik had jouw suggestie m.b.t. Friendly al opgevolgd
Moet wel wennen aan die app, maar dit is beter zo
  #49  
Oud 13-03-15, 11:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik had jouw suggestie m.b.t. Friendly al opgevolgd
Tof! Je bent nu ook die gigantische cache kwijt die het Feesboek appje voortdurend aanmaakt. Scheelt weer een paar honderd Megabyte opslaggeheugen.
  #50  
Oud 13-03-15, 12:05
Brokie Brokie is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 19
Standaard Airplay problemen na updat naar ios 8.2

Na de update naar 8.2 kan ik mijn Harman Kardon niet meer via Airplay verbinden. Voor de update werkte het uitstekend maar nu ziet zowel mijn iPhone als mijn iPad de Harman Kardon niet meer.

Zijn er meer die soortgelijke problemen hebben?
  #51  
Oud 13-03-15, 12:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brokie Bekijk bericht
Zijn er meer die soortgelijke problemen hebben?
Lees bericht #28 e.v. van dit topic eens.
  #52  
Oud 13-03-15, 12:10
Brokie Brokie is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Lees bericht #28 e.v. van dit topic eens.
Router heb ik opnieuw gestart en zelf naar fabrieksinstellingen terug gezet maar geen oplossing.
  #53  
Oud 13-03-15, 12:17
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tof! Je bent nu ook die gigantische cache kwijt die het Feesboek appje voortdurend aanmaakt. Scheelt weer een paar honderd Megabyte opslaggeheugen.
Bestaat Friendly ook voor Android?, kan het zo gauw niet vinden.
Is dan voor de vrouw, natuurlijk
  #54  
Oud 13-03-15, 12:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Bestaat Friendly ook voor Android?, kan het zo gauw niet vinden.
Ik zou het niet weten. Heb nog nooit een *Droidfoon bezeten.
  #55  
Oud 14-03-15, 07:12
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nog vergeten te zeggen. Als je ook een Apple TV gebruikt dan zet die uit tot de routers herstart zijn. De Apple TV 2/3 heeft ook een Bonjour Sleep Proxy aan boord.
Dank je zal dit de volgende keer ook meenemen. Had nu gewoon even een herstart gedaan.
  #56  
Oud 14-03-15, 08:29
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

iOS 8.2 middels "bijwerken" geinstalleerd (via iTunes) op mijn iPhone 5S, tot op heden geen probleem. Op mijn iPad 3 is de algehele situatie verslechterd onder iOS 8 (ook met 8.2). Ook na een herstel via iTunes weinig vooruitgang. Er is mee te leven maar iOS 7 is beter op oudere devices, maar updaten moet toch een keer i.v.m. Apps.
  #57  
Oud 14-03-15, 09:13
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Tot nu toe nog altijd niet gelukt via iTunes.
Moest eerst 1,8gb afhalen, maar bij 1,78 gaf hij weer foutmelding

Dus binnen een paar daagjes nog eens proberen.
  #58  
Oud 14-03-15, 09:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Tot nu toe nog altijd niet gelukt via iTunes.
Gebruikt gij nog een telegraaflijn van de Regie van Telegrafie en Telefonie (RTT)?
  #59  
Oud 14-03-15, 09:45
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Gebruikt gij nog een telegraaflijn van de Regie van Telegrafie en Telefonie (RTT)?
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook even af, want direct na mijn vorig bericht nog eens gedaan en toen gaf die 55min aan. Dus onderbroken en 10 min later nog eens proberen en toen was het op 10 minuten binnen.
Heb wel ondertussen mijne Wi-Fi veranderd gehad naar de repeater, maar zonder repeater heb ik op 5Ghz ook de volle streepjes. De repeater dient vooral voor de andere idevices.

Dus weet niet wat er gaande was.
  #60  
Oud 14-03-15, 10:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Even achter mijn computer gekropen om dit te schrijven, want.

Ik kan niet meer via Safari op iOS reageren op posts op dit forum. Andere werken wel gewoon. Reboot en reset al geprobeerd.

Normaliter tik op het witte reactieveld, dan verschijnt de 'cursor', piept het toetsenbord omhoog en kan ik tekst gaan typen. Toetsenbord springt wel normaal omhoog, maar ik krijg nu geen 'cursor' te zien, en ook verschijnt er geen tekst in het vak - ik kan typen wat ik wil maar er komen geen letters in het veld in het scherm.

Heel vreemd. Ik heb geüpdatet middels herstel in iTunes, daarna reservekopie teruggezet (zonder jailbreak resten)

EDIT: het is opgelost. Safari opnieuw ingesteld op de iPhone.
Safari blijft wel beetje vreemd doen op iculture, hij blijft nu bijvoorbeeld aanbieden om automatisch m'n wachtwoord in de vullen, terwijl ik in dit veld zonder gebruikersnaam of ww gewoon m'n tekst aan het typen ben :confuser:

EDIT II: en het probleem is weer terug. Kennelijk herhaalt zich dit weer na een tijdje. Eens verder zoeken of dit probleem bekend is.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 14-03-15 om 14:59.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 8 ervaringen WDS001 iPhone algemeen 321 30-12-14 08:17
Ervaringen iOS 4.3 bluevoice iPhone algemeen 33 29-03-11 21:57
Ervaringen ios 4.2 cyber2001 iPhone algemeen 0 13-01-11 00:08
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen jap74 iPhone algemeen 13 13-09-10 07:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.