//

Apparaat verwijderen bij Mijn apparaten in ICloud

Apparaat verwijderen bij Mijn apparaten in ICloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple fanaten, in mijn Icloud staan 2 apparaten. Een van mij en een van mijn zoon. dit wil ik niet. We hebben allebei een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-15, 07:50
Kruiskabel Kruiskabel is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 2
Question Apparaat verwijderen bij Mijn apparaten in ICloud

Beste Apple fanaten, in mijn Icloud staan 2 apparaten. Een van mij en een van mijn zoon. dit wil ik niet.
We hebben allebei een andere Apple ID. Dus ik begrijp de koppeling niet.
wel heeft mijn zoon mijn oude telefoon overgenomen, en heb ik een nieuwe ingesteld met een nieuw Apple ID.

Hoe kan ik de IPhone van mijn zoon verwijderen uit mijn Icloud ( mijn apparaten ) Ik wil geen koppeling tussen beide Iphone's

Ik hoop op een oplossing.

Alvast bedankt Kruiskabel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-15, 15:28
BennyD BennyD is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik hoop dat dit je kan helpen
https://support.apple.com/kb/ph2702?locale=nl_BE
  #3  
Oud 13-03-15, 19:19
Kruiskabel Kruiskabel is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie. Probleem is nu dat we het wachtwoord van die account moeten hebben. Het vreemde is dat de account die we gebruikte volgens Apple niet bestaat ??? We kunnen dus geen fabrieksherstel uitvoeren zonder wachtwoord van het oude account. En opvragen van het wachtwoord levert ook niets op. Apple zegt dan wel een mail verstuurd te hebben maar die boodschap krijg je ook als je pietje puk als account invoert. Is dus een foute reactie van Apple account herstel. Heel vreemd allemaal. De kwestie is nu kun je terug naar fabriek instelling zonder account gegevens. een soort harde reset.
Reageren

Labels
icloud, mijn apparaten, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud op mijn Apple TV blijft hangen bij iCloud-voorwaarden sabine121180 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 26-11-14 18:38
Oude apparaten bij icloud instellingen DHL iCloud 1 23-11-14 15:35
Muziek: Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat JurgenvH Muziek, foto & video 4 02-09-14 20:55
apparaat verwijderen bij google.com/sync myplace iPhone algemeen 3 09-08-14 19:00
Probleem bij verwijderen bluetooth apparaten marc010 iPhone algemeen 2 30-03-10 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.