//

Safari: registreert geen tekst meer & 'automatisch gegevens invoeren' gaat niet weg.

Safari: registreert geen tekst meer & 'automatisch gegevens invoeren' gaat niet weg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 8.2 (die ik overigens via iTunes; herstel toestel had geïnstalleerd) is Safari in de war op mijn iPhone. Op bijv. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-15, 16:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Unhappy Safari: registreert geen tekst meer & 'automatisch gegevens invoeren' gaat niet weg.

Sinds de update naar iOS 8.2 (die ik overigens via iTunes; herstel toestel had geïnstalleerd) is Safari in de war op mijn iPhone.

Op bijv. het forum van iCulture kan ik geen berichten meer typen. Het witte veld waarin je kunt reageren, blijft leeg als ik tekst begin te tikken.

Ook blijft er, bovenaan het toetsenbord, de tekst 'vul automatisch gegevens in' staan. Terwijl ik helemaal niet op een inlog gedeelte zit van een site. Ook bij andere sites/forums, waar ik weer wel tekst in kan voeren of kan reageren, blijft deze optie/knop zichtbaar...

Ik heb Safari al 2 x opnieuw ingesteld (verwijder alle data en gegevens) dat lijkt kort te helpen, althans voor het niet registreren van tekst: ik kan voor een tijdje weer berichten typen op dit forum. Even later werkt dit wederom niet meer....

Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Ik krijg zo langzamerhand een sik van niet een reservekopie* terug te zetten na een iOS update. Ik heb nu al zo vaak m'n iPhone als nieuw ingesteld. Daar is het gemak van een reservekopie toch voor?

*zonder jailbreak restanten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-15, 16:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb jouw bericht al in een ander topic gelezen. Ik wilde, zoals altijd, bewijzen dat het hier wel lukt. Poging mislukt!

Heb een test iPhone 5s gebruikt met iOS 8.2. Kan geen bericht intypen. Het invoerveld blijft leeg. Dan nog eens geprobeerd met een iPhone 6 met iOS 8.3 Beta 3. Zelfde probleem. Dan tot slot de iPhone 6 Plus met iOS 8.2 van moeder de vrouw gebruikt. Zelfde probleem.

De andere symptomen die jij beschrijft zie ik niet. Kan alleen op geen enkel toestel tekst intypen.
  #3  
Oud 14-03-15, 20:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb jouw bericht al in een ander topic gelezen. Ik wilde, zoals altijd, bewijzen dat het hier wel lukt. Poging mislukt!
Klopt - heb toch maar even een aparte topic aangemaakt, omdat ik het niet opgelost kreeg. En het niet uitsluitend een ervaring is.

Maar voor mij is het goed nieuws dat jij het kunt reproduceren!
Ik was nl. aan het googlen geslagen (maar ja, hoe omschrijf je dit probleem?) en vond nergens iets. Dus was al bang dat ik de enige zou zijn.

Maargoed, als ik het goed begrijp kan het dus een bug zijn in 8.2, en zullen vrij snel zich meerdere gedupeerden melden... :rolletjes:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kan alleen op geen enkel toestel tekst intypen.
Heb jij het alleen op iCulture? Ik zag net, dat zowel de homepage, als het forum, ik hier niets kan typen.

(Voor dit bericht ben ik dus achter mijn desktop gekropen)
  #4  
Oud 14-03-15, 20:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Heb jij het alleen op iCulture?
Ik heb dat alleen op iCulture. Net nog eens op appletips.nl geprobeerd en dat werkt perfect
  #5  
Oud 22-03-15, 08:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dit berichtje type ik vanaf m'n iPhone 5s.
Kennelijk heeft dit probleem zich opgelost!?

Eergisteren (dacht ik) probeerde ik het nog eens, maar lukte het nog steeds niet te reageren vanaf m'n iPhone....

Ook biedt het toetsenbord niet meer continue aan automatisch m'n gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren (ook op sites waar dat helemaal niet kan of niet meer hoeft)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-03-15 om 09:00.
Reageren

Labels
registreert niet, safari, tekstinvoer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding 'Safari' in control center gaat niet weg mwk iPhone algemeen 2 10-04-14 09:12
melding: geen iphone reservekopie gaat niet weg irene8 iPhone algemeen 2 08-08-13 13:41
tekst kopieren naar outlook/icloud agenda gaat niet meer dennisr iCloud 11 08-02-13 21:22
tekst in scherm niet meer weg...HELP!! inkie1980 Jailbreak apps en thema's 4 08-06-09 18:59
Safari slaat geen gegevens meer op. borgqueenx iPhone algemeen 6 26-11-08 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.