//

Iphone loopt vast, valt uit en start weer op.

Iphone loopt vast, valt uit en start weer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iculture's Ik heb een Iphone 5 die ineens erg raar gedrag vertoont.. Uit het niets viel 'tie uit en start weer op. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-15, 17:02
luukvdakker2000 luukvdakker2000 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone loopt vast, valt uit en start weer op.

Hallo beste iculture's

Ik heb een Iphone 5 die ineens erg raar gedrag vertoont..
Uit het niets viel 'tie uit en start weer op. Dit gebeurde ineens heel veel maar nu wordt het nog erger; hij gaat uit en start af en toe niet meer op.
Wat ik ook doe (harde reset etc. etc.), het werkt niet.. Als ik mijn Iphoontje dan aan de lader leg, start hij op maar komt hij niet verder als het Apple opstartlogootje en valt weer uit.. Ineens doet de Iphone het weer en doet hij het weer een half-uurtje nadien hij weer strepen afgeeft en uitvalt.

Wat moet ik doen, wat is het probleem?! De accu is een maand geleden vervangen dus het lijkt me sterk dat die er iets mee te maken heeft. Ook, als hij weer opstart na een uitval blijft hij zoeken naar netwerk en provider en klopt de tijd helemaal niet meer (als hij een minuutje aanstaat wordt die automatisch goed gezet).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-15, 17:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luukvdakker2000 Bekijk bericht
De accu is een maand geleden vervangen dus het lijkt me sterk dat die er iets mee te maken heeft.
Niet alles is wat het lijkt. Als het een accu van slechte kwaliteit is of een niet compatibele accu kan dat wel de reden van het probleem zijn.

Citaat:
Als ik mijn Iphoontje dan aan de lader leg, start hij op maar komt hij niet verder als het Apple opstartlogootje en valt weer uit.. Ineens doet de Iphone het weer en doet hij het weer een half-uurtje nadien hij weer strepen afgeeft en uitvalt.
Die symptomen kunnen wijzen op een diepe ontlading. Ook op een accu van slechte kwaliteit en zelfs op een defecte accu.
Reageren

Labels
iphone 5 16gb, start niet meer op



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start alleen op via de pc maar valt weer uit mainetje iPhone algemeen 0 20-07-13 18:24
iPhone valt zomaar uit en start weer op RifleMan538 iPhone algemeen 30 27-07-12 03:01
Mijn IPhone 4s 5.1.1. valt uit start weer op Petrajansen iPhone algemeen 9 17-06-12 11:31
Iphone 4 valt uit en loopt veel vast Thomasdw iPhone algemeen 6 01-12-10 19:54
iPhone start niet ( loopt vij apple-tekentje vast ) kazzje Archief 2 01-11-07 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.