//

Whatsapp geeft namen niet door (alleen 06nr.)

Whatsapp geeft namen niet door (alleen 06nr.) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die ik ken heeft een iPhone 6, en zijn whatsapp geeft niet alle namen door. Hij ziet bij sommige personen (30% ofzo) alleen het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-15, 16:03
CanonNL CanonNL is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard Whatsapp geeft namen niet door (alleen 06nr.)

Iemand die ik ken heeft een iPhone 6, en zijn whatsapp geeft niet alle namen door.

Hij ziet bij sommige personen (30% ofzo) alleen het 06 nummer als naam.
Deze personen heeft hij in contacten staan, en die personen hebben hebben ook niet hun 06 nummer als naam.

Ik heb al een tijd zitten en kijken en zoeken, maar het contact verwijderen en opnieuw erin zetten werkte niet.

Ook bij de favorieten van Whatsapp, en dan die personen toevoegen werkte niet. Eigenlijk niets.

Iemand enig idee? Het zal vast een 'standaard' probleempje zijn, maar ik heb al een tijd lopen googlen, en de standaard oplossingen werkten niet.

Groeten Canon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-15, 00:17
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Zijn de personen die niet benoemd zijn wel aangemeld bij wa.zoniet dan zie je ze ook niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten Jesperrr iPhone Apps 2 29-07-14 22:35
Berichten geeft enkel nummers weer, geen namen Pascal2900 iPhone algemeen 0 23-02-13 12:06
datagebruik gigantisch hoog door alleen het gebruik van facebook en whatsapp.. ilonak iPhone algemeen 9 05-11-12 10:20
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! bram-stokman iTunes 3 29-10-11 18:17
Geen namen alleen nummers in contacten? I-phonesjonnie iPhone algemeen 0 20-09-09 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.