//

Foto's laden niet meer

Foto's laden niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Afgelopen zomer is het gebeurd dat ik na een update of het uploaden van mijn reservekopie of simpelweg mijn telefoon weer aanzette nadat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-15, 02:07
Corrado4 Corrado4 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 2
Unhappy Foto's laden niet meer

Beste mensen,

Afgelopen zomer is het gebeurd dat ik na een update of het uploaden van mijn reservekopie of simpelweg mijn telefoon weer aanzette nadat hij leeg was geraakt het volgende gebeurd.

Wanneer ik nu in mijn fotobibliotheek kijk zie ik niets anders dan foto's die aan het 'laden' zijn. Ik krijg geen toegang hiertoe en door mijn Mac (iPhoto) worden ze niet herkend dus ik kan ze ook niet naar mijn computer uploaden. In de bijlage vinden jullie hiervan een foto.

Ik wil mijn foto's graag herstellen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Mijn dank zou groot zijn!

Groet,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image1.jpg‎ (8,4 KB, 18x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-15, 02:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Helaas geen idee van,sorry.

Wel een wijze raad; schaft u mss eens de app dropbox en carousel aan en alsook onedrive, allemaal gratis apps waarmee je toch veel fotokes en zelfs zelf gemaakte filmpjes kan inplaatsen, al gratis en voor niks.

Bij instellingen zet ik op automatisch updaten via Wi-Fi enz...Maar meestal check ik het zelf nog eens.

Wrm ik dat zeg is is omdat ik ook 1 keertje in al die jaren miserie heb gehad met iPhoto en fotostream, ik was ineens ok alles kwijt. Sindsdien geen risico's meer, al mijn belangrijke fotos zet ik in zeker 2-3 apps in + nog eens apart op een externe harde schijf .
Reageren

Labels
foto's kwijt, foto's terughalen, foto's zien



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone foto's laden niet meer. daisy836 iPhone algemeen 2 16-03-15 02:03
Foto's van PC laden niet in Apple TV AvG Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 20 11-07-14 21:38
kan foto's niet laden op laptop bertje45 iPhone algemeen 16 30-05-14 11:21
foto's niet meer in kunnen laden bessie Desktop-applicaties 4 22-10-09 22:45
Applicaties laden niet meer pengz iPhone algemeen 1 25-01-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.