//

gmail pushen

gmail pushen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het zal vast al ergens staan maar kan het niet vinden, en ik weet niet precies hoe het moet dus vandaar ik wil graag dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-08, 17:55
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard gmail pushen

het zal vast al ergens staan maar kan het niet vinden, en ik weet niet precies hoe het moet dus vandaar

ik wil graag dat mijn gmail op de iphone 3g bij de nieuwe berichten zelf aanmeld als er nieuwe zijn, net zoals bij sms, is daar een intelling voor?

dat wast



groetjes van de enige echte bzb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-08, 18:53
Drag0n Drag0n is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: localhost
Berichten: 25
Standaard

dit zou ik ook wel eens willen weten
als iemand hier meer informatie over heeft
graag!
  #3  
Oud 16-07-08, 23:05
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

omdat dit een nogal stil topic is zal ik eens wat foto's plaatsen om de boel op te vrolijken die met een goede camare zijn genomen, helaas weer gedowngrade door photobucket:







  #4  
Oud 16-07-08, 23:10
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard

als je bij instellingen > mail, contacten, agenda gaat en daar je account toevoegd. Dan krijg je vanzelf je email van je gmail binnen, je kan namelijk voor het instellen kiezen watvoor mail adres je invult, de iphone doet de rest, kwestie van adres en wachtwoord invoeren en klaar is BZB.
  #5  
Oud 16-07-08, 23:21
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merijnvld Bekijk bericht
als je bij instellingen > mail, contacten, agenda gaat en daar je account toevoegd. Dan krijg je vanzelf je email van je gmail binnen, je kan namelijk voor het instellen kiezen watvoor mail adres je invult, de iphone doet de rest, kwestie van adres en wachtwoord invoeren en klaar is BZB.
daarmee was bzb al lang klaar, tis alleen het probleem dat ik steeds email moet aantikken , dat hij dan pas gaat zoeken of ik nieuwe mail heb

hij doet dat niet live zeg maar, hij geeft geen melding als ik nieuwe mail heb zoals bij een sms, alleen als ik de mailbox open gaat hij pas zoeken
  #6  
Oud 16-07-08, 23:34
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard

bedoel je het op die manier, heb je al bij instellingen>nieuwe gegevens , gekeken? Staat in de bovenste alinea. Als je daar Push aanzet en daaronder een vinkje plaatst bij ieder kwartier dan haalt hij ieder kwartier je email op zonder dat je er zelf naarh oeft te zoeken.

Bij mij werkt het ieder geval top. Succes
  #7  
Oud 25-07-08, 12:18
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

inderdaad dit was het
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobile Me blijft iCal berichten pushen bushok iPhone algemeen 0 12-11-10 22:04
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Uitleg: hoe je eigen mail account te pushen via mobile me yoz iPhone algemeen 3 25-08-10 22:51
Oplossing: Pushen met je eigen email als reply mastron iPhone algemeen 7 09-08-08 07:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.