//

Mijn iphone kan niet meer op kleur worden ingesteld

Mijn iphone kan niet meer op kleur worden ingesteld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een voor mij onverklaarbare wijze is mijn iphone 6 op grijstinten gekomen en kan ik het scherm niet meer in kleur krijgen. Na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-15, 17:43
sanding sanding is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 8
Standaard Mijn iphone kan niet meer op kleur worden ingesteld

Op een voor mij onverklaarbare wijze is mijn iphone 6 op grijstinten gekomen en kan ik het scherm niet meer in kleur krijgen. Na een herstelactie start de iphone op in kleur, maar na het terugzetten van de reservekopie gaat komt deze weer in grijstinten. Wat kan de oorzaak zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-15, 17:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanding Bekijk bericht
Wat kan de oorzaak zijn?
Settings -> General -> Accessibility -> Greyscale = ON
  #3  
Oud 26-03-15, 18:08
sanding sanding is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 8
Standaard

Deze knop grijstinten staat uit, vandaar dat ik het zo vreemd vind. Kan dit door een app zijn veroorzaakt?
  #4  
Oud 26-03-15, 18:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanding Bekijk bericht
Kan dit door een app zijn veroorzaakt?
Een app uit de App Store kan dat niet veroorzaken. Het probleem zit blijkbaar in de backup. Dat is toch geen backup met jailbreak restanten?
  #5  
Oud 26-03-15, 18:26
sanding sanding is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 8
Standaard

Ik heb alleen apps uit de app store op mijn telefoon staan. Deze is een half jaar oud en bij Apple nieuw gekocht. Jailbreak heb ik nog nooit toegepast.
  #6  
Oud 26-03-15, 19:38
marleenv marleenv is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

ik heb net hetzelfde probleem sinds 2 dagen, niets veranderd aan mijn instellingen en plots zwart wit , eerder negatief, grijs staat af. 3x home knop duwen is zelfs niet geactiveerd...
  #7  
Oud 27-03-15, 14:27
sanding sanding is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 8
Standaard

Na uitgebreide communicatie met Apple blijkt de backup van mijn telefoon corrupt. Na herstel van de telefoon werkt deze weer in kleur, maar als ik mijn iCloud backup terugzet, wijzigt het scherm weer in grijstinten. Helaas wordt in iCloud (5 Gb opslag beschikbaar) alleen de laatste backup bewaard, dus terugvallen op een oudere backup kan niet. Nu zal ik dus alle instellingen handmatig moeten invoeren. Het advies van Apple was om ook op de computer een backup te plaatsen, omdat daar wel oudere backups zijn terug te vinden.
In ieder geval eenieder bedankt voor de reacties.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden NielsVanDenBosch iPhone algemeen 4 12-03-15 22:21
Mijn simkaart kan niet geactiveerd worden Joonsz iPhone algemeen 12 16-07-13 16:48
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 16:35
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 19:18
Kan er een homepage worden ingesteld voor de Safari browser? Lau iPhone algemeen 3 25-11-07 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.