//

Iphone 5 muziek app verschijnt niet in verbruik

Iphone 5 muziek app verschijnt niet in verbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Het viel mij op dat ik bij het verbruiksoverzicht van mijn iphone (general -> useage -> manage storage) de muziek app niet terug kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-04-15, 18:12
FIA2008 FIA2008 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 muziek app verschijnt niet in verbruik

Hi,

Het viel mij op dat ik bij het verbruiksoverzicht van mijn iphone (general -> useage -> manage storage) de muziek app niet terug kan vinden.
Ik weet dat er een aantal nummers op mijn iphone 5 16gb met ios 8.3 staan maar nu ik de app niet terug vind in het overzicht, weet ik niet hoe ik deze nummers kan verwijderen. Sowieso is het natuurlijk vreemd dat de app niet in het overzicht staat.
De app zelf werkt verder wel prima en zonder problemen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios 8.3, iphone 5 16gb, schijfruimte



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik verschijnt niet bij vrienden in whats app lijst ieris17 iPhone Apps 3 02-06-13 11:01
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 22:45
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app Tunix Muziek, foto & video 2 28-03-12 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.