//

ip4 scherm of logic board issue?

ip4 scherm of logic board issue? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn (oude) iphone 4 heeft een scherm dat is vervangen na een val. Sinds de reparatie (door een vriend van een vriend van een kennis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-15, 20:25
digyourownhole digyourownhole is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard ip4 scherm of logic board issue?

mijn (oude) iphone 4 heeft een scherm dat is vervangen na een val. Sinds de reparatie (door een vriend van een vriend van een kennis van een vriendin van een... uitgevoerd) doet het scherm raar.

lijkt mij dus dat het issue wat ik nu heb met het scherm te maken heeft (heb al open gemaakt en connecties los gemaakt en opnieuw vast gemaakt).
Nu overweeg ik om een nieuw scherm te kopen zodat ik een back-up telefoon heb, maar toch eerst even jullie oordelen afwachten.

Wat denken jullie, is dit een scherm issue of is er wellicht iets mis met het logic board:



P.S. graag geen antwoord ¨terug naar die vriend van een .....¨ en geld terug vragen oid. Het is een oud toestel en die actie had ik dan eerder moeten ondernemen. Ik ben nu alleen benieuwd of een nieuw scherm een oplossing is of dat het probleem wellicht groter is. tnx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-15, 23:03
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Lijkt mij op een goedkope Chinese scherm wat defect is.

Een goed scherm plus montage is bijna net zo duur als een tweedehands Iphone 4.

Laatst gewijzigd door faire4u; 23-04-15 om 23:13.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Logic board 4s kapot KevinJaspers iPhone accessoires en onderdelen 0 30-03-13 21:15
(Technisch) Iphone 4 met waterschade, scherm werkt niet door logic board? knibber iPhone algemeen 0 26-05-12 15:52
Iphone 3g logic board Rupke iPhone algemeen 0 03-01-11 15:19
Logic board en Comm board ?! vincentjanv iPhone algemeen 2 27-08-09 17:12
iphone logic board & iphone communication board segers909 Archief 0 29-05-08 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.