//

Kan ik SIM kaart van iPhone 3 probleemloos overzetten naar iPhone5

Kan ik SIM kaart van iPhone 3 probleemloos overzetten naar iPhone5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3.1 voor privé gebruik en een iPhone 5c van mijn werkgever. De iPhone 5c is in sommige opzichten handiger in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-15, 08:29
whammy whammy is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Kan ik SIM kaart van iPhone 3 probleemloos overzetten naar iPhone5

Ik heb een iPhone 3.1 voor privé gebruik en een iPhone 5c van mijn werkgever. De iPhone 5c is in sommige opzichten handiger in het gebruik en ik heb de indruk dat de camera ook beter is. Nu is mijn idee om tijdens vakanties de iPhone 5c mee te nemen.
Kan ik de SIM kaart van mijn eigen iPhone 3 probleemloos overzetten naar de iPhone5, het toestel van de baas? En kan ik deze ook weer terugzetten als ik weer thuis ben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-15, 08:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik weet niet wat je precies bedoelt met iPhone 3.1? Je profiel zegt 'ik heb geen iPhone'

Ik ga even uit dat je een iPhone 3 of 3Gs bedoelt.
--—————

Dat kan. Maar de afmetingen van de simkaarten verschillen (dikte va het kaartje en de omtrek).
Je zult je privé simkaart uit de iPhone 3 om moeten laten zetten naar een nano simkaart. Zodat die in de iPhone 5c past.

Plus je hebt een adaptertje nodig (een plastic raampje) zodat je je nieuwe nano simkaart weer in je iPhone 3 kunt terug plaatsen. Met behulp van de adapter.

Kortom, je moet even langs een shop van je provider binnen lopen. KPN en Vodafone ruilen de sim ter plekke voor je om, t-mobile vraagt er in de winkel 30,- euro voor, via 'my t-mobiel' kost dat 5,- en heb je 'm binnen een dag of twee wel thuis.

Zo'n adapter raampje kan je vrijwel overal wel kopen of krijgen misschien zelfs.
Reageren

Labels
iphone 3, simkaart iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data van iPhone5 overzetten naar iPhone6 Harold1 iCloud 6 20-11-14 20:05
kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 Glenn44 iPhone algemeen 7 17-01-14 03:08
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
Overzetten tel nr naar SIM-kaart Rob187 Archief 1 21-02-08 13:19
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 02:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.