//

Iphone 6+ krakend geluid bij horizontal mode

Iphone 6+ krakend geluid bij horizontal mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mannen, Heb al een tijdje de iphone 6+, Maar heb al een tijdje last van dit probleem/bug. Als ik de telefoon in horizontal mode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-15, 13:34
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Exclamation Iphone 6+ krakend geluid bij horizontal mode

Beste mannen,

Heb al een tijdje de iphone 6+,
Maar heb al een tijdje last van dit probleem/bug. Als ik de telefoon in horizontal mode hou en start een spel bijb. '' Mortal Kombat X " (gaat automatisch naar horizontol mode) dan hoor ik naast de normale ingame geluid krakend geluid.

Ik irriteer me er mateloos eraan, als ik bijvb op Tweakers een video kijk in horizontal mode, heb ik dat weer niet. Of als ik een podcast luister in horizontal mode komt dit ook niet voor.

Nu mijn vraag...Is dit alléén bij de 6+? (bij de 6 komt dit niet voor, heb het getest) Is het een hardware defect? Of ligt het aan de spel zelf? of de software?

Kan het 1 van jullie het testen op een 6+ model of het ook voorkomt bij jullie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 geeft krakend geluid bij bellen naar anderen JoniDW iPhone algemeen 6 16-06-14 08:03
Krakend geluid in Infuse DMSchnitzler Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 13-01-14 18:26
ATV2 krakend geluid bij afspelen film (Icefilms) Dees Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 06-01-14 13:55
Slecht krakend geluid iPad 3 marban iPad algemeen 0 10-11-13 10:41
Krakend geluid bij duwen op achterkant iphone 4 averschuere iPhone algemeen 1 25-07-10 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.