//

Apple Carplay Pioneer SPH-DA120

Apple Carplay Pioneer SPH-DA120 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jippie1 Heb ik een lightning to AV-adapter nodig met HDMI en usb? Ja precies dan gaat het wel werken!! ---------- Bericht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-05-15, 01:20
fratam fratam is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jippie1 Bekijk bericht
Heb ik een lightning to AV-adapter nodig met HDMI en usb?
Ja precies dan gaat het wel werken!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 mei 2015 om 01:23 ----------

Heb mijn iPhone 6 plus als nieuwe iPhone herstelt en nu werkt CarPlay weer!

Ook ik ondervind hinder van een aantal bugs die ik tegenkom

Zoals berichten lezen en terug willen sturen en het daarna weer terug naar de muziek gaat niet echt vlekkenloos
Evenals dat Siri met vaak niet verstaat of verkeerd verstaat
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-05-15, 21:43
Jippie1 Jippie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb de lightning av HDMI adapter aangesloten. Dus ik heb nu Appradio mode. Het probleem is nu echter wel dat ik niet zonder meer terug kan naar CarPlay. Dan moet ik de instellingen wijzigen in het menu en de adapter weer verwijderen en de lightningkabel weer rechtstreeks op deiPhone aansluiten met bluetooth. Telkens als ik dat doe, verschijnt CarPlay niet direct op het scherm. Ik moet telkens mijn IPhone opnieuw opstarten evenals de radio. Dat gaat natuurlijk allemaal niet tijdens het rijden. Het zou fijn zijn als er een update komt waarbij je eenvoudig kunt switchen van CarPlay naar Appradiomode en weer terug. Het mooist zou zijn via bluetooth en zonder al die kabels. Als ik nu bijvoorbeeld een navigatieapp, bijvoorbeeld Navmii wil gebruiken moet ik voordat ik ga rijden kiezen voor de aansluiting voor Appradiomode en kan ik onderweg niet even switchen naar CarPlay voor bijvoorbeeld het ontvangen van IMessage. Dus eigenlijk is het met de SPH-DA120 kiezen: of CarPlay of Appradiomode. Wie heeft hier ook ervaring mee en vind dit ook geen goede oplossing?
  #23  
Oud 13-06-15, 22:50
dws dws is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 1
Standaard

ik kwam deze post tegen tijdens het debuggen van mijn pioneer sph-da120, na veel onderzoek op 't forum van apple, bezoekje aan de apple store om m'n iphone na te laten kijken, telefoontje met pioneer, had ik eigenlijk nog steeds geen werkende carplay op mijn sph-da120. Resets geprobeerd, factory default en via itunes een nieuwe installatie, geen antwoord van de sph-da120. Via mijn werk kreeg ik een nieuwe iphone 6 en heb deze gelijk aangesloten om te kijken of het hiermee ging werken, maar helaas, weer geen resultaat.

Deze avond zat ik wat met m'n iphone te spelen en bedacht me: "goh, laat ik siri eens aanzetten", beetje met Siri gespeeld wat best leuk is tot ineens een lampje ging branden.. "het zal toch niet zo zijn dat pioneer een vereiste stelt aan Siri?!", gelijk naar de auto toe, aansluiten en jawel... Carplay werkt!

TL;DR: Pioneer SPH-DA120 (en waarschijnlijk ook andere Carplay devices) werken _enkel_ als Siri aanstaat!
  #24  
Oud 10-04-16, 19:56
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Ik zit er aan te denken om de Pioneer SPH-DA120 te gaan aanschaffen. Hoe zijn jullie ervaringen nu? Is het een do of een don't? Ben vooral benieuwd of carplay nu goed werkt en of offline navigatie mogelijk is.
  #25  
Oud 10-04-16, 22:44
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ik zit er aan te denken om de Pioneer SPH-DA120 te gaan aanschaffen. Hoe zijn jullie ervaringen nu? Is het een do of een don't? Ben vooral benieuwd of carplay nu goed werkt en of offline navigatie mogelijk is.
Ga je de kaarten App gebruiken en alleen online met de muziek diensten van Apple dan werkt het goed.

Ben je dit niet van plan dan niet kopen, het werkt gewoon nog niet. TomTom geeft het geluid door maar dat is het enige. Heb je iTunes aan staan onderbreekt hij met een navigatie tip en de muziek komt niet terug. Buiten iTunes/podcast om werkt het gewoon niet lekker (of ik zie het verkeerd) en is het gewoon een te duur apparaat.
  #26  
Oud 11-04-16, 06:48
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Bedankt voor je reactie! Ik zou hem het liefst gebruiken voor offline kaarten en spotify. Ik ga er nog eens goed over nadenken dan!
  #27  
Oud 11-04-16, 15:47
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie! Ik zou hem het liefst gebruiken voor offline kaarten en spotify. Ik ga er nog eens goed over nadenken dan!
werkt hier prima hoor.

Erger mij alleen aan de waarschuwingspagina die je moet wegdrukken als je de boel aan zet.
Reageren

Labels
carplay, pioneer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.