//

SIRI uitschakelen via restrictions

SIRI uitschakelen via restrictions discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen iphone (momenteel galaxy s4) en had graag het volgend willen weten: Als je in ios naar settings > general > restrictions ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-15, 06:47
omega6 omega6 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 11
Standaard SIRI uitschakelen via restrictions

Ik heb nog geen iphone (momenteel galaxy s4) en had graag het volgend willen weten:

Als je in ios naar settings > general > restrictions gaat, kan je daar blijkbaar SIRI uitschakelen.

Nu wou ik vragen als je op die manier SIRI uitschakelt, wanneer je de home button ingedrukt houdt of dan Voice Control in plaats van SIRI wordt geactiveerd?

Ik heb begrepen als je gewoon in general settings SIRI uitschakelt dat dan het oude Voice Control in de plaats komt als je home button ingedrukt houdt, maar hoe is dat dus als je siri uitschakelt via restrictions?

Kan iemand dat eens testen aub en laten weten.. alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-15, 11:20
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ja, dan wordt Voice control geactiveerd als Siri uitstaat.
  #3  
Oud 02-06-15, 11:27
omega6 omega6 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSpy Bekijk bericht
Ja, dan wordt Voice control geactiveerd als Siri uitstaat.
Ik las dat dit idd zo is als je in de algemene settings Siri uitschakelt, maar als je dit alleen doet bij restricties (parental control) is het dan ook zo als je home button ingedrukt houdt dat dan toch voice control geactiveerd wordt?
  #4  
Oud 02-06-15, 11:31
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ik heb Siri ook bij beperkingen uitstaan (zou overigens ook niet weten hoe je Siri anders uitzet), maar Voice control werkt gewoon desondanks.

Ik wil Voice control ook uitzetten, maar het kan echt niet.
  #5  
Oud 02-06-15, 11:41
omega6 omega6 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSpy Bekijk bericht
Ik heb Siri ook bij beperkingen uitstaan (zou overigens ook niet weten hoe je Siri anders uitzet), maar Voice control werkt gewoon desondanks.

Ik wil Voice control ook uitzetten, maar het kan echt niet.
Probeer het volgende eens..

1. ga naar Settings > General > klik in de lijst op SIRI wat je daar moet AAN laten.. zie je dat?

2. ga dan naar restrictions en daar moet je dan SIRI uitzetten

Wordt nu voice control nog geactiveerd als je de home button ingedrukt houdt?

Opmerking: ik zie in je profiel dat je FW (firmware) 6.1 staan hebt.. is je OS niet geupdate naar minstens versie 7 of 8.. denk dat je dat wel minstens moet doen.

Laatst gewijzigd door omega6; 02-06-15 om 12:04.
  #6  
Oud 02-06-15, 12:18
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ik heb versie 7.1.1 iPhone 5S.

Ik heb Siri bij beperkingen even aangezet. Toen verscheen deze ook bij algemeen. Vervolgens daar aangezet en daarna bij beperkingen uitgezet. Dan verdwijnt hij bij algemeen ook gelijk. Bij wederom beperkingen opheffen staat Siri dan automatisch uit bij algemeen. Met andere woorden: als je Siri bij algemeen aan of uit hebt staan en bij beperkingen ook uit, dan gaat Voice control werken. Als je bij beperkingen niet uitzet, maar wel bij algemeen uitzet, dan komt Voice control alsnog. Je kan dus niet om Voice control heen als je Siri uit hebt staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Siri uitschakelen wanneer iphone vergrendeld is? omega6 iPhone algemeen 3 03-05-15 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.