//

bel geschiedenis wordt gedeeld

bel geschiedenis wordt gedeeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apart Apple id voor alleen FaceTime en iMessage werkt helaas niet (getest). Ik denk dat dit delen gebeurt dmv iCloud. Alleen is dit nergens aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-12-15, 18:54
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Apart Apple id voor alleen FaceTime en iMessage werkt helaas niet (getest).
Ik denk dat dit delen gebeurt dmv iCloud. Alleen is dit nergens aan of uit te zetten.
Volgens de kenners of Apple's fora is dit een feature, nou ik weet het niet maar dan zou een aan uit switch fijn zijn.
Mij niet gelukt om het delen te stoppen, ws is een apart iCloud account op ieder apparaat de enige werkende oplossing.
En dan voor het back-upppen van contacten reserve copy dit account gebruiken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-12-15, 19:57
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard

Wij hadden er vroeger ook "last" van. Wij hebben het opgelost door 1 van de 2 iphones te veranderen van apple-id. Enkel de apple-id die we gebruiken voor icloud. De apple-id voor de itunes- aankopen hebben we hetzelfde gelaten op de 2 toestellen.
  #23  
Oud 27-12-15, 20:13
Birraio Birraio is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Zuidbroek
Berichten: 8
Standaard

Dus extra Apple id (voor de Appstore / iTunes) op het zakelijk toestel zetten en de bestaande op het privé toestel en dan samen wel dezelfde iCloud houden zou de nummer geschiedenis / belhistorie op moeten lossen? - ik heb dus niet het probleem dat de gesprekken op beide overgaan !! - Gaat er hoofdzakelijk om dat de gemiste op het andere toestel te zien zijn en ik dan niet kan zien op welk nummer (en dus toestel) gebeld is! Agenda functie en contacten moeten wel op beide toestellen blijven !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bel geschiedenis terughalen berry1970 iPhone algemeen 2 10-02-14 08:39
Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad Pascal2900 iPad algemeen 1 25-12-12 06:34
bel geschiedenis app 3gs 24uur iPhone Apps 0 21-06-12 21:32
Windows: Bibliotheek gedeeld en privé? mrmaximum iTunes 1 22-04-11 07:27
safari geschiedenis wordt niet onthouden? Wolfs9 iPhone algemeen 2 18-08-10 08:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.