//

kan (foto) albums niet verwijderen.

kan (foto) albums niet verwijderen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb cloud instellingen uit staan. toch staan er op mijn telefoon enkele grote foto-albums (waaronder staat aangeduid: "xxxx (aantal) van mijn mac" wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-15, 21:29
emel emel is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: maastricht
Berichten: 9
Standaard kan (foto) albums niet verwijderen.

hallo

ik heb cloud instellingen uit staan. toch staan er op mijn telefoon enkele grote foto-albums (waaronder staat aangeduid: "xxxx (aantal) van mijn mac"

wanneer ik deze albums benader kan ik wel fotos selecteren, niets verwijderen.

ook op icloud.com zie ik niets van deze albums terug. Gevolg is dat ik nu een volle iphone heb waar niets nieuws opgezet kan worden.

iemand een idee?
thx
emel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-15, 22:50
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Die mappen moet je verwijderen - afvinken - via je Mac en dan synchroniseren.
  #3  
Oud 25-09-15, 15:29
Carol58 Carol58 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard Zelfde probleem!!!! maar vind geen oplossing!:-(

M'n geheugen staat vol en ik wil "opkuis" doen in m'n foto's. Heb alles van m' fotostream nr m'n pc gedaan (geen mac maar windows). Ik heb zodanig m'n best gedaan dat ik er toch wel in geslaagd ben om foto's van m'n pc over te zetten naar m'n iphone. Nu is het allemaal om zeep! De situatie is nog erger dan dat ik voordien. Foto's van jaren geleden staan nu op m'n iphone. Ik krijg ze langs geen kanten weg. Ben er al uren mee zoet geweest.
Gewonen foto's met iphone genomen kan ik in het vuilnisbakje doen maar bij deze (x aantal) kun je niet op dat icoontje geraken. Hoe geraak ik af van al die foto's?? Dank op voorhand voor diegene die me kan helpen!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) sannev86 iPhone algemeen 6 12-08-13 20:06
foto albums niet handmatig te verwijderen? nouska1976 Muziek, foto & video 3 19-09-12 21:04
ik kan geen albums verwijderen in Itunes annevdswaluw iTunes 3 06-08-11 09:27
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen Maaike_22 Muziek, foto & video 3 19-02-10 11:05
Foto's en albums draaien niet ... . Roue Muziek, foto & video 0 15-11-07 04:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.