//

Gmail op IPad geeft aan: geen afzender, geen inhoud

Gmail op IPad geeft aan: geen afzender, geen inhoud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn Gmail account wil openen in de inbox dan zegt die vaak, niet altijd dus. GEEN AFZENDER, dit bericht heeft geen inhoud en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-15, 07:32
Hansvane Hansvane is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 5
Standaard Gmail op IPad geeft aan: geen afzender, geen inhoud

Wanneer ik mijn Gmail account wil openen in de inbox dan zegt die vaak, niet altijd dus. GEEN AFZENDER, dit bericht heeft geen inhoud en 01-01-70 als datum. En die zelfde mails zo'n 10 keer onder elkaar. De andere Gmail accounts werken wel naar behoren. Ik heb al twee keer dit Gmail account verwijderd en terug geplaatst, zonder resultaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-15, 08:02
juan-89 juan-89 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Kijk hier eens
  #3  
Oud 15-06-15, 12:52
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juan-89 Bekijk bericht
Kijk hier eens
Even totaal off-topic. Hoeveel schuift dat nou om reclame voor een telefoonboer te maken op fora waar je schrijft?
  #4  
Oud 17-06-15, 14:47
Hansvane Hansvane is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 5
Standaard

Dat zie HIER van Juan geeft ook geen oplossing, ja een apart Gmail app binnenhalen maar ik heb meerdere email adressen, dan moet ik voor dat ene Gmail account steeds naar die ene app, terwijl voorheen kon ik 'alle postbussen' aanklikken.
Gek dat niemand een echte oplossing geeft of heb ik jullie verkeerd begrepen?
Wat bedoelt Blazez met reclame? Waar?
  #5  
Oud 17-06-15, 14:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb zelf geen problemen met m'n gmail instellingen, dus daar kan ik je niet mee helpen vrees ik.

Juan had onder zijn posting een link van een telecom bedrijf staan als reclame. De link daarin was een doorverzending op (waarschijnlijk ) zijn naam zodat hij je dan als nieuw lid doorgestuurd had (en neem ik aan dan dat hij daar iets voor zou krijgen).
Inmiddels heeft hij het al verwijderd, dus is het niet meer zichtbaar. Blijkbaar voelde hij zich aangesproken.
  #6  
Oud 17-06-15, 23:41
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Vandaag ook zo'n e-mails zonder afzender en inhoud. De versturende server is de weg kwijt.
  #7  
Oud 18-06-15, 06:49
Hansvane Hansvane is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 5
Standaard

Het gekke is dat ik 3 Gmail adressen, die ik via mijn IPad onder alle postbussen binnen haal en dat er slechts een is die dit euvel vertoont.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail "Geen afzender, Geen onderwerp, Dit bericht heeft geen inhoud" PSter iPhone algemeen 1 15-08-14 15:13
iTunes Store op iPad geeft geen inhoud weer ? hemzelf iPad algemeen 0 19-10-13 10:59
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer ivopaas iTunes 0 12-12-10 11:00
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator Lezz iPhone Apps 0 02-06-09 11:34
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen tweeg iPhone algemeen 17 09-10-08 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.