//

Siri weigert te bellen naar voicemail

Siri weigert te bellen naar voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds Siri in het Nederlands is, maak ik er af en toe gebruik van. Wat mij opvalt is dat ik Siri op geen enkele manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-15, 11:00
darksens darksens is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 4
Standaard Siri weigert te bellen naar voicemail

Sinds Siri in het Nederlands is, maak ik er af en toe gebruik van. Wat mij opvalt is dat ik Siri op geen enkele manier contact kan laten leggen met mijn voicemail. Op "bel voicemail" geeft hij aan dat er geen berichten zijn. Terwijl er een aantal (ook onbeluisterde) berichten op mijn voicemail staan. Als ik zeg "bel 1233" geeft hij aan dat hij dit nummer niet kan bellen. Ook als ik een contact aanmaak met dit nummer en ik vraag Siri om deze contact te bellen, weigert hij dienst.
Wie kan me vertellen waarom dit gewoon niet lukt? Doe ik iets verkeerd of moet ik nog wat instellen? Ik hoor het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-15, 11:04
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Volgens dit artikel zou het wel moeten werken:
Bellen met Siri en telefoonfuncties gebruiken

Ik kan alleen zo snel even niet zien van wanneer dit artikel is. Ik heb bij de nederlandse siri ook wel vaker dingetjes die blijkbaar in de engelse siri wel werken maar nederlandse nog niet.
Het is zeg maar het nog (lang) niet volwassen broertje van de engelse siri
  #3  
Oud 15-06-15, 11:08
darksens darksens is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Volgens dit artikel zou het wel moeten werken:
Bellen met Siri en telefoonfuncties gebruiken

Ik kan alleen zo snel even niet zien van wanneer dit artikel is. Ik heb bij de nederlandse siri ook wel vaker dingetjes die blijkbaar in de engelse siri wel werken maar nederlandse nog niet.
Het is zeg maar het nog (lang) niet volwassen broertje van de engelse siri
Gewone nummers bellen is ook geen probleem. Hij weigert echter de voicemail. Blijft vreemd.
  #4  
Oud 15-06-15, 11:08
juan-89 juan-89 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Bij mij doet ie het ook niet. Nu moet ik ook zeggen dat ik zelf ook geen gebruik maak van de gewone voicemail. Ik gebruik Voozzle, visual voicemail. Heb dat eens gedownload toen het gratis was, weet niet of het nu betaald is.
  #5  
Oud 16-06-15, 12:40
HenkvanR HenkvanR is offline
• iOS 11.3
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 81
Standaard

Ik heb even verschillende mogelijkheden geprobeerd en bij mij lukt het alleen als ik zeg: "bel voicemail ben" , welke in mijn contacten lijst staat.
__________________
Groeten Henk
  #6  
Oud 17-06-15, 20:12
Byair Byair is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: /dev/null
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HenkvanR Bekijk bericht
Ik heb even verschillende mogelijkheden geprobeerd en bij mij lukt het alleen als ik zeg: "bel voicemail ben" , welke in mijn contacten lijst staat.
Bedankt voor de tip, "bel voicemail kpn" werkt ook
  #7  
Oud 25-08-15, 21:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tsk ik kwam hier vanmiddag ook pas achter.

Op m'n werktelefoon (iPhone 4s) werkt het perfect (Siri uitgeschakeld) maar op m'n privé telefoon niet. Nu ik nog nooit, ever, Siri heb gebruikt, heb ik maar bedacht om Siri uit te zetten. Met 'gewoon' voicedailing werkt het gelukkig nu ook weer op m'n privé telefoon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 22:17
België: Mobile Vikings telefoon langer laten bellen voordat hij naar voicemail gaat dendirk Overige providers België 0 17-08-09 10:33
Voicemail bellen via 'Voicemail' knop Grotesmurf Archief 2 29-07-08 11:04
iPhone 3G weigert te bellen tweeg Archief 5 15-07-08 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.