//

iphone 6 leegehaald omdat simkaart niet gevonden werd, kan niet meer activeren

iphone 6 leegehaald omdat simkaart niet gevonden werd, kan niet meer activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan zowel via Wifi en itunes niet activeren. Heb hem leeggehaald en wilde de iphone opnieuw instellen omdat hij de hele tijd in zoeken stand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-15, 06:45
rwesterveld rwesterveld is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 2
Standaard iphone 6 leegehaald omdat simkaart niet gevonden werd, kan niet meer activeren

Kan zowel via Wi-Fi en itunes niet activeren.
Heb hem leeggehaald en wilde de iphone opnieuw instellen omdat hij de hele tijd in zoeken stand bleef en hij de simkaart niet vondt.
Krijg nu de melding als ik via Wi-Fi probeer hem op te starten:
Uw iphone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is.
Op itunes:
Tot onze spijt kunnen we niet verdergaan met uw activering
Kan het zijn dat het iets te maken heeft met find my iphone staat uitgeschakeld, dat moest ik doen toen ik alles resette.
Hoop dat iemand kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-15, 08:17
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

probeer hem eens via itunes te activeren fmi staat uit dus tijdens het activeren zal hij daar dus niet om vragen heeft de iphone 6 daarvoor gewoon gewerkt ? of heb je deze zo gekocht ??

graag wat meer info wat er vooraf gebeurt is met de iphone

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juni 2015 om 08:19 ----------

probeer het eens met een andere simkaart erin
  #3  
Oud 29-06-15, 09:03
rwesterveld rwesterveld is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 2
Standaard

De iphone heeft gewoon werkt, alleen is nat geweest en daarna gedroogd en alle functies deden het nog behalve dat hij steeds blijft zoeken naar de simkaart. Krijg ook niet het schermpje in beeld, ontgrendel sim-lock. Is dus gewoon mijn eigen iphone...
  #4  
Oud 29-06-15, 09:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Elke iPhone moet geactiveerd worden met een werkende simkaart.

Dus als de simkaart stuk is, of de simkaart lezer van de iPhone kan je volgens mij heel die iPhone niet activeren?
  #5  
Oud 29-06-15, 12:52
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Hoogstwaarschijnlijk is er door vocht iets op het moederbord defect geraakt waardoor hij jou simkaart niet ziet/leest. Heb dat 2x gehad bij een 5 dat hij na vochtschade geen netwerk/ simkaart vindt. Kan je een diagnosetest via Apple support aanvragen of het een hardware fout is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 10:22
iPhone 5: iPhone 5 Kan niet activeren zonder orginele simkaart...wat nu vy_k Unlock 29 23-06-13 17:10
Kan Iphone niet activeren/ondersteund simkaart niet Vera1404 iPhone algemeen 15 31-08-12 13:43
Kan niet activeren omdat er een pincode op mijn simkaart zit iheijnekamp iPhone algemeen 7 25-06-10 22:25
Sommige onderdelen niet gekopieerd omdat ze niet gevonden zijn JW75 Archief 9 14-10-09 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.