//

iphone 6 plus muziek shake

iphone 6 plus muziek shake discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mede gebruikers, Heb sinds 2 maanden de iphone 6 plus. Heb mijn muziek daar op geladen net zoals bij mijn vorige iphones. Wat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-15, 08:42
Las Las is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard iphone 6 plus muziek shake

Geachte mede gebruikers,
Heb sinds 2 maanden de iphone 6 plus. Heb mijn muziek daar op geladen net zoals bij mijn vorige iphones.
Wat is nu het probleem. Bij mijn andere iphone had ik een shake functie. Even schudden en het volgende nummer werd afgespeeld. Kon deze functie ook uitschakelen. Bij mijn nieuwe iphone 6 plus kan ik de functie nergens vinden. Als ik dan mijn telefoon in mijn broekzak heb en ga de trap af ben ik al 13 nummers verder. Ik kan nergens in de instellingen iets vinden om die `shake` functie uit te schakelen. Wie heeft de oplossing.
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-15, 08:57
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Schudden voor nieuw muzieknummer op iPhone of iPod touch

TIPSMUZIEK

Sinds iOS 3.0 is een schudfunctie aanwezig op de iPhone en iPod touch. Dat houdt in, dat je de iOS-apparaat kunt schudden om bepaalde functies te activeren. Sommige nieuwsapps gebruiken het schudden bijvoorbeeld om nieuwe artikelen op te halen. Maar de standaard aanwezige muziekapp reageert ook op schudden: je kunt naar een willekeurig ander nummer in de afspeellijst gaan. Moet je het wel even inschakelen.

Inschakelen van*shake-to-shuffle*doe je als volgt:

Ga in de Instellingen-app.Kies de optie Muziek.Bovenin de lijst zie je ‘Schud voor shuffle’. Zet deze schakelaar aan.

Luister je naar een liedje en heb je er genoeg van, dan schud je de iPhone om naar een willekeurig ander nummer in de afspeellijst te gaan. Het schudden vereist wel wat kracht, maar dat is logisch: je wilt niet dat tijdens het rennen naar de bushalte je muziek steeds doorspringt naar een volgend nummer.

Laatst gewijzigd door bertoes; 08-07-15 om 09:10.
  #3  
Oud 08-07-15, 10:00
Las Las is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Met de nieuwe update 8.4 is de muziekdienst heel anders geworden. Ik kan dat shaken niet meer uitschakelen.
Of de Iphone 6 plus heeft die functie niet meer. Collega van mij heeft iphone 5 en daar is de functie wel aanwezig.
  #4  
Oud 08-07-15, 12:17
Las Las is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Dit draadje kan worden gesloten. Het heeft te maken met ios 8.4. De functie is daardoor verdwenen. Ik ga nu op de IOS feedback site van Appel nogmaals de mededeling doen. Misschien bij veel respons dat de functie weer in een volgende update weer terug geplaatst kan worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iphone shake control martijn332 Muziek, foto & video 4 05-03-09 10:59
Muziek: iPhone 1.1.4 Shake Functie? VIETBOY Muziek, foto & video 12 17-05-08 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.