//

Betalen voor data ondanks geen gebruik

Betalen voor data ondanks geen gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ok, ik ben niet zo heel erg technisch aangelegd wat telefoons betreft...en misschien is het een hele domme vraag, maar: Betaal je voor GPRS/G3, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-08, 21:16
debz debz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogvliet Rotterdam
Berichten: 4
Standaard Betalen voor data ondanks geen gebruik

Goedenavond,
Ok, ik ben niet zo heel erg technisch aangelegd wat telefoons betreft...en misschien is het een hele domme vraag, maar:

Betaal je voor GPRS/G3, ookal zit je niet op internet of doe je niets waar je enig data mee verbruikt???
EN kun je G3 dan gewoon aan laten staan??? Ik heb hem nu namelijk voor de zekerheid uitgezet.
De mail heb ik ook op handmatig gezet.


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-08, 21:49
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

3g vreet baterijen heb ik vernomen dus laat maar lekker uit.. en als je geen data verbruikt gebruik je geen data (cruyff) en dan betaal je er ook niet voor toch? of ben ik nou gek? ik dacht trouwens dat alle abo's ongelimiteerde data hadden , of ben je een belg?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #3  
Oud 17-07-08, 21:53
The Quote's schermafbeelding
The Quote The Quote is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Uden, Nederland
Berichten: 105
Standaard

"Locatie: Hoogvliet Rotterdam"

Lijkt me dus niet
En als je gewoon iphone abbo hebt hoef je je zowiezo niet druk te maken over data
  #4  
Oud 17-07-08, 22:10
debz debz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogvliet Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Geheh... dan had ik het gelukkig goed!
En ja, ik heb gewoon onbeperkt data gebruik, maar ik vroeg het me gewoon af.
Had het al aan meerdere mensen gevraagd, maar die gaven alleen het antwoord: 'als je G3 uit heb staan dan is ie uit en als je hem aan heb staan dan is ie aan'. (dat snapte ik zelf dus ook wel) Dus daar had ik dus niet zoveel aan.

In ieder geval hartelijk bedankt!!!

En nee... indd geen belg

Laatst gewijzigd door debz; 17-07-08 om 22:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's Sheonis iPhone algemeen 1 08-04-11 14:32
Data blijft oplopen zonder gebruik??? jorisposma Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 16:52
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) JajeBlade Jailbreak apps en thema's 3 04-07-10 00:21
no data available bij gebruik Roqy bluetooth ABKtje iPhone Navigatie 4 08-01-10 16:22
Geen internet in het buitenland ondanks 3g Rolezgoyoyo Internet in buitenland (roaming) 1 14-11-09 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.