//

Iphone muziek

Iphone muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update naar 8.4 ziet alles met muziek er anders uit en is giga onoverzichtelijk geworden. Normaal selecteerde ik een nummer en stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-15, 10:16
krizzdiode krizzdiode is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard Iphone muziek

Sinds de laatste update naar 8.4 ziet alles met muziek er anders uit en is giga onoverzichtelijk geworden. Normaal selecteerde ik een nummer en stond mijn iPhone op shuffle zodat hij alle kriskras door elkaar afspeelde (lekker voor op het strand). Nu kan ik dit niet meer terugvinden, kan per nummer afspelen en zie veel gedoe met afspeellijsten etc. Dit wil ik niet, ik wil gewoon random alles afspelen ! Wie kan mij vertellen hoe ik dit nu doe na de laatste vervelende update !? Alvast hartelijk bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-15, 16:10
philipdo philipdo is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Heb ook even moeten zoeken...ga naar muziek en tik een nummer aan. Als de song speelt tik je onderaan op het smalle balkje met de titel van de song die speelt (naast het symbooltje voor pauzeren). In het nieuwe scherm dat dan opent vind je de shuffle functie terug, plus de knoppen om naar vorig en volgend nummer te gaan. is iets omslachtiger dan vroeger. Kan je weer gerust het strand op
  #3  
Oud 13-07-15, 08:15
krizzdiode krizzdiode is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard

Philipdo, dank je wel ! Nu nog het mooie weer ?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! boschr iPhone algemeen 5 25-01-14 21:56
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 22:24
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.