//

Hoe laat ik de beltone van mijn iPhone door het ganse huis klinken?

Hoe laat ik de beltone van mijn iPhone door het ganse huis klinken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik beneden, dan ligt mijn iPhone boven, ben ik boven, dan ligt mijn iPhone beneden, ligt mijn iPhone niet boven of beneden, dan zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-15, 23:28
mschollaert mschollaert is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard Hoe laat ik de beltone van mijn iPhone door het ganse huis klinken?

Ben ik beneden, dan ligt mijn iPhone boven, ben ik boven, dan ligt mijn iPhone beneden, ligt mijn iPhone niet boven of beneden, dan zit hij in mijn handtas. Hoe je het ook draait of keert, mijn iPhone is nooit op de plaats waar ik ben als er iemand me belt en daardoor hoor ik hem zelden bellen.
Is er een mogelijkheid om het geluid door het ganse huis te laten weerklinken zoals een ouderwetse vaste telefoonlijn? Momenteel mis ik het overgrote deel van de oproepen en krijg ik steevast verwijten naar mijn hoofd als ik terugbel omdat ik niet opnam. Ik ben niet van plan mijn iPhone op mij te dragen, dus dat is geen oplossing. Doorschakelen naar een vast lijn is ook geen oplossing, want die is niet in gebruik.
Zijn er hier misschien mensen die een andere oplossing zien? Ik zie in elk geval geen oplossing, maar ik ben dan ook verre van een expert.
Ik ben benieuwd naar jullie oplossingen...
Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-15, 23:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Apple Watch?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-07-15, 00:02
mschollaert mschollaert is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Absoluut niet! Dan wordt ik gek! En is bovendien een veel te dure oplossing
Ik wil gewoon weten wanneer er iemand belt. Mijn vader denk namelijk elke keer dat ik ergens dood lig als ik niet opneem. Je zou denken dat hij het ondertussen al wel weet, maar toch niet. Ik ken de werking van een docking station niet. Zou mijn probleem hiermee opgelost zijn?
  #4  
Oud 17-07-15, 14:35
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

je iphone met een touwtje om je nek
  #5  
Oud 17-07-15, 16:27
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Je koptelefoon uitgang met een daarvoor geschikte kabel aan je audio versterker hangen en deze snoeihard zetten zodat de dakpannen er af vliegen zodra je pa belt. Vind het nogal een bizarre vraag een mobiel die je niet mobiel wilt hebben. Waarvoor heb je hem dan.
  #6  
Oud 18-07-15, 19:55
AppleSheep AppleSheep is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard

Koop dit: zodat als je pa of iemand anders belt je het altijd hoort en de buren ook.
Of draag je iPhone gewoon in je broekzak.
  #7  
Oud 18-07-15, 22:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Schaf dan gewoon een vaste lijn aan!

Bij ons alles-in-een pakket was het zelfs goedkoper om een vaste lijn te nemen, dan zonder.
Ben je lekker ouderwets bereikbaar en kun je een harde rinkel telefoon erop aansluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Draadloos muziek door het hele huis Jordi91 Muziek, foto & video 11 30-05-14 23:19
Hoe kom ik achter provider van mijn Iphone4s uit het buitenland en simlockvrij maken? onverstandig1 iPhone algemeen 0 27-12-13 22:15
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 22-10-13 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.