//

Op i phone 4 account limiet bereikt,,,

Op i phone 4 account limiet bereikt,,, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn i Phone geeft aan account limiet bereikt,kan ik nu geen account meer aanmaken?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-15, 21:05
roky roky is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 9
Standaard Op i phone 4 account limiet bereikt,,,

Mijn i Phone geeft aan account limiet bereikt,kan ik nu geen account meer aanmaken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-15, 21:46
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zou u misschien wat specifieker zijn, bijvoorbeeld: Om welk account gaat het? Kunt u een screenshot plaatsen?
__________________
  #3  
Oud 19-07-15, 22:57
roky roky is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 9
Standaard

Iemand neemt mijn i phone over, maar kan geen nieuwe account aanmaken, de limiet is bereikt geeft ie aan.
  #4  
Oud 19-07-15, 23:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roky Bekijk bericht
Iemand neemt mijn i phone over, maar kan geen nieuwe account aanmaken, de limiet is bereikt geeft ie aan.
Nogmaals, om wat voor account gaat het? Uw Apple ID, iTunes account, er zijn talloze mogelijkheden waar het om zou kunnen gaan.
Als iemand je iPhone overneemt, zou je hem beste kunnen herstellen via iTunes. Let wel even op dat Find my iPhone is uitgeschakeld.
  #5  
Oud 20-07-15, 00:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roky Bekijk bericht
Iemand neemt mijn i phone over, maar kan geen nieuwe account aanmaken, de limiet is bereikt geeft ie aan.
Tis heel simpel; jij zorgt er eerst voor dat die iPhone volledig gereset/herstelt is, zodat alles wat van u er nu opstaat volledig gewist is, je wilt toch niet een ander aan je boeltje zit? Dan ga ge nog miserie mee krijgen.

Hetgeen dan moet gebeuren is dat die persoon die de iPhone van u overneemt dat die een eigen account aanmaakt en dan als dat gedaan is (mss best via pc/laptop doen de persoon die de iPhone overneemt) dan de iPhone eraan hangen en ook via de iPhone met zijn account inloggen. Diene dat dus de iPhone zal overnemen, dat em het maar via zijne laptop/pc doet e , nie via de uwe.

Als het niet gaat laat het hier dan weten.

Normaal gezien als een iPhone gereset is en iemand een nieuw account heeft dan zou dat voor zover ik toch weet perfect moeten werken.
  #6  
Oud 20-07-15, 10:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Inderdaad is de volgorde: Find My iPhone uitzetten (in menu Instellingen, iCloud)

Dan herstel mbv iTunes of op het toestel zelf: 'wis alle inhoud en instellingen'

Vervolgens aan de nieuwe eigenaar overdragen en hem/haar de configuratie voor iOS laten doorlopen. Het is zijn/haar verantwoordelijkheid om een werkend Apple ID / iCloud account aan te maken, desnoods op de telefoon zelf als hij dat allemaal nog niet heeft.
  #7  
Oud 20-07-15, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roky Bekijk bericht
Mijn i Phone geeft aan account limiet bereikt,kan ik nu geen account meer aanmaken?
Let me google that for you
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
accountlimiet bereikt en nu ? bikemaster iCloud 12 19-01-13 18:45
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
Limiet bereikt met onbeperkt internet... InternetRebel Odido (T-Mobile) 13 26-01-09 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.