//

geen enkele computer herkent mijn iphone4

geen enkele computer herkent mijn iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou mijn iphone 4 met usb kabel aan mijn pc (met windows8) aansluiten, om via itunes liedjes over te zetten. In itunes kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-15, 10:45
sterre2910 sterre2910 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Unhappy geen enkele computer herkent mijn iphone4

Hallo,

Ik wou mijn iphone 4 met usb kabel aan mijn pc (met windows8) aansluiten, om via itunes liedjes over te zetten.
In itunes kwam het symbooltje van mijn iphone maar niet...
Maar ook mijn pc herkent mijn iphone niet, terwijl deze normaal een seintje hoort te geven dat er een apparaat is aangesloten.

Ik heb 4 verschillende kabeltjes geprobeerd die allemaal werken, maar alsnog herkent mijn pc mijn iphone niet. Ook heb ik mijn iphone op een andere pc geprobeert te verbinden met verschillende kabeltjes, maar die pc herkende hem ook niet, dus het ligt aan mijn telefoon.

Weet iemand of ik dit kan oplossen ergens bij mijn instellingen? Pasgeleden heb ik wel wat instellingen aangepast over icloud, maar dat zal er toch niks mee te maken hebben? Weet niet meer wat ik heb aangepast. Het probleem dat geen enkele pc mijn iphone herkent is pas sinds kort, maar ik word er gek van!

Graag hulp!

Mvg,
Sterre
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-15, 12:50
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Misschien troep in je connector van de iPhone ff voorzichtig peuteren met een cocktail prikker en zeker niet met iets van metaal!!!!
  #3  
Oud 30-07-15, 18:56
sterre2910 sterre2910 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Standaard

lukt nog steeds niet..
en als mijn iphone aan t kabeltje zit aan pc, laad hij wel op.
  #4  
Oud 30-07-15, 18:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sterre2910 Bekijk bericht
en als mijn iphone aan t kabeltje zit aan pc, laad hij wel op.
Om te laden heeft een iPhone 4 maar twee (2) aansluitingen (+ en -) nodig. Dan blijven er nog achtentwintig (28) aansluitingen over op de 30-pins connector.
  #5  
Oud 30-07-15, 20:01
sterre2910 sterre2910 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Standaard

en dat betekend? ...
  #6  
Oud 30-07-15, 22:33
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat als toevallig die twee niet defect zijn en (een van) de overige 28 wel hij wel kan laden maar data niet gaat lukken.
  #7  
Oud 31-07-15, 23:35
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wordt je iPhone wel herkent wanneer die in recovery of dfu mode staat? Zo niet dan is hoogstwaarschijnlijk je dockconnector defect.
Reageren

Labels
computer, herkennen, instellingen, iphone4 16 gb, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. Noat iPhone algemeen 3 20-04-14 15:18
weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer pukpietje1960 iPhone algemeen 2 20-02-14 12:16
mijn iphone gaat op geen enkele manier meer aan joniii iPhone algemeen 1 25-07-13 20:01
iPhone wordt door geen enkele computer herkent Jibb iPhone algemeen 7 13-05-13 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.